Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه های ذوب آهن و گل گهر سیرجان بر سر معاوضه پیمان رنجبری و پیمان محمود آبادی به ازای علی دشتی به توافق رسیده اند

باشگاه های ذوب آهن و گل گهر سیرجان بر سر انتقال پیمان رنجبری و امیررضا محمود آبادی به اصفهان و انتقال علی دشتی به گل گهر به توافق رسیده اند.

به گزارش طرفداری،علی دشتی که نیم فصل نه چندان موفقی را در ذوب آهن تجربه کرد قصد پیوستن به گل گهر سیرجان را دارد و باشگاه ذوب آهن هم در ازای انتقال این بازیکن به سیرجان خواستار جذب دو بازیکن گل گهر سیرجان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق توافق دو باشگاه، پیمان بابایی و محمود آبادی در ازای انتقال دشتی به گل گهر، باید راهی تیم اصفهانی شوند.

علی دشتی روز گذشته از اصفهان به تهران آمده تا با گل گهری ها قرارداد امضا کند. محمود آبادی و رنجبری هم امروز به اصفهان رفته اند تا با ذوب آهن قرارداد ببندند. قرار شد پس از این که انتقال محمود آبادی و رنجبری قطعی شد به دشتی از اصفهان اجازه بدهند با گل گهر قرارداد امضا کند.

اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد هم انتقال دشتی به گل گهر و هم قرارداد رنجبری و محمود آبادی با ذوب آهن تا آخرین ساعات امشب به صورت رسمی امضا می شود.

اخبار داغ 

بهترین گلزنان سال 2021 | مهدی طارمی بالاتر از کریستیانو رونالدو وحید فاضلی در طرفداری: جادوگر با من تماس گرفت و گفت مشکل نساجی ماورایی است، نه فنی! بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت توماس توخل: به اتلتیکو مادرید اجازه نفس کشیدن ندادیم یوسوا کیمیش و ثبت یک رکورد عالی طی 50 بازی نخست در لیگ قهرمانان اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل گهر سیرجان محمود آبادی گل گهر علی دشتی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: شاید فرودگاه سیرجان برای تیم رقیب باز می‌شود نه ما!

ایسنا/کرمان سرمربی گل گهر سیرجان می‌گوید از این‌که تیم حریف با پرواز مستقیم به سیرجان می‌رسد متعجب شده است.

به گزارش ایسنا، مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری قبل از دیدار برابر شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وششم لیگ برتر اظهار کرد: مثل گذشته با یکسری بازیکن مصدوم روبرو هستیم که باید ببینیم تا فردا چه می‌شود. حتماً می‌خواهیم در بازی فردا پیروز شویم اما خب به بازی حذفی هم فکر می‌کنیم. در مورد دو سه بازیکن باید ببینیم در تمرین چه شرایطی را دارند که شروع کنند یا خیر.

وی گفت: برخی چیزها خیلی مهم است. برای من عجیب است که چرا فقط ما فردا بازی می‌کنیم؟ ما بازی حذفی و بازی با مس رفسنجان داشتیم ولی یک روز از همه تیم‌ها کمتر استراحت کردیم. چرا؟ برای اینکه آخر فصل، یک روز خیلی مهم است. فعلا شرایط این‌گونه است. ما سعی می‌کنیم که نسبت‌به این شرایط برنامه‌ریزی کنیم.

اوزونیدیس ادامه داد: برخی مسائل برای من عجیب بوده که شنیدم تیم حریف‌مان مستقیم با پرواز به سیرجان می‌آید. شاید فرودگاه اینجا برای تیم رقیب باز می‌شود نه برای ما.

سرمربی گل گهر در مورد عملکرد بهنام برزای در پست غیرتخصصی خود و زمان بازگشت مسیح زاهدی و آرتا به ترکیب گل گهر گفت: آرتا که هنوز آماده نیست و مسیح باید ببینم در تمرین چگونه است و امیدوارم که آماده باشد. با برزای هم مشکلی نداریم چون در هر پستی بازی کند بهترین خود را ارائه می‌کند. در مورد مسیح باید ببینیم شرایطش در تمرین چگونه است و تصمیم‌گیری کنیم برای اینکه از اول شروع کند و به آمادگی کامل برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ دوئل همسایه‌ها در سیرجان
  • اوزونیدیس: شاید فرودگاه سیرجان برای تیم رقیب باز می‌شود نه ما!
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند
  • انتقال تلفات نظامیان اسرائیلی در غزه به بیمارستان با ۵ بالگرد
  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • آخرین وضعیت راه‌های شهرستان دشتی ناشی از سیل اخیر
  • مسدود شدن مسیر روستاهای دشتی بر اثر سیل