Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@21:57:17 GMT

کیان سام، تراکتورسازی را به توپ بست

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۲۸۷۴

کیان سام، تراکتورسازی را به توپ بست

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کیان سام بابل در حساس‌ترین بازی هفته نهم لیگ برتر فوتبال امید‌های کشور در ورزشگاه مرزداران تبریز دست به کار بزرگی زد و با ارائه بازی زیبا و هدفدار با نتیجه ۴ بر ۲ حریف نامدار و مدعی تبریزی را در خانه زمین گیر کرد.

بابلی‌ها که این روز‌ها با حمایت همه جانبه مهدی غلام نیا مالک باشگاه کیان سام نتایج خوب به دست آورده اند با دبل محمدجواد رضانژاد و گلزنی محمد باباجان‌زاده، حامد علیزاده، پیروز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیرحسین اسلامی، آرین کیانیان، محمد باباجان‌زاده، محمدرضا عبادیان، کمیل باقرنتاج، حامد علیزاده، ایمان جامعی، ابوالفضل بهمنی، امیرحسین برزگر، علی محمدی و محمدجواد رضانژاد، ترکیب اصلی بازیکنان تیم کیان سام بابل را در بازی با تراکتور سازی تبریز تشکیل می‌دادند.

کیان سام بابل با ۱۴ امتیاز رتبه سوم را پس از تیم‌های ۱۶ و ۱۵ امتیازی نفت امیدیه و تراکتورسازی تبریز در گروه نخست لیگ برتر فوتبال امید‌های کشور در اختیار دارد و برای حفظ این جایگاه منتظر بازی امروز تیم ۱۳ امتیازی نساجی قائمشهر با شهرخودرو مشهد است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال امیدها تراکتورسازی تبریز کیان سام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

کد خبر 847346 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد