Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@22:04:28 GMT

بیش ۱۲۰۰ برنامه آموزشی ترویجی در فارس برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۳۱۱۱

بیش ۱۲۰۰ برنامه آموزشی ترویجی در فارس برگزار شد

ایسنا/فارس مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس اعلام کرد که در بهمن ماه امسال ۱۲۳۵ برنامه آموزشی و ترویجی با هدف ارتقای سطح آگاهی و آموزش اعضای کتابخانه‌های عمومی استان اجرایی شده است.

روح‌الله منوچهری چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه‌های یاد شده در ۳ سطح ملی، استانی و شهرستانی با محوریت دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی، گرامیداشت یاد و خاطره امام شهدا و شهدای گرانقدر انقلاب برگزار شد، افزود: برگزاری مراسم گرامیداشت نیم قرن فعالیت کتابخانه عمومی ابوریحان و ویژه برنامه فصل رهایی به صورت استانی و برپایی طرح ویژه راویان بالندگی با قدردانی از ۶ چهره جوان، پیشکسوت و فقید شعر انقلاب اسلامی استان فارس در سطح ملی از مهم‌ترین برنامه‌های برگزار شده کتابخانه‌های عمومی در بهمن ماه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منوچهری ادامه داد: کتابخانه‌های عمومی با برنامه ریزی و اجرای برنامه‌هایی با موضوعات فرهنگی، ادبی، مشاوره، سلامت، آموزش مهارت‌های زندگی، سواد در قالب نشست کتابخوانی، معرفی کتاب، نشست‌های محافل ادبی، پویش‌های متعدد، برنامه‌های ویژه کودک و چراغ کتاب و کتابخوانی را در فضای مجازی روشن نگه داشتند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس ادامه داد: برگزاری برنامه‌های آموزشی و ترویجی در راستای رسالت کتابخانه‌های عمومی مبنی بر آموزش مادام‌العمر و کمک به پر کردن اوقات فراغت عموم انجام می‌شود که برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت غیرحضوری برگزار شد.

منوچهری اضافه کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا و ایجاد محدودیت‌های برنامه‌های جمعی، گسترش فعالیت کتابخانه‌های عمومی در فضای مجازی راهکاری لازم برای حفظ ارتباط عموم مردم با حوزه کتابخوانی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کتابخانه عمومی ابوریحان شیراز کتابخانه های عمومی فارس دهه مبارک فجر کتابخانه های عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۳۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد، محمد محسن رفیعی اعلام کرد: در مرحله نخست ۵۰۰ جلد کتاب از سوی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به کتابخانه سیار شهرستان بهاباد اهدا شد.

وی همچنین از برگزاری نشستی با حجت الاسلام علیزاده نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در راستای رسالت فرهنگی این بنیاد و ترویج فرهنگ رضوی و سیره امام رضا (ع) و ائمه معصومین (س) خبر داد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد همچنین عنوان کرد: مقرر شد اهدای کتاب به دیگر کتابخانه های مناطق محروم و روستایی استان یزد در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 6097264

دیگر خبرها

  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • همه آحاد جامعه به نوعی مخاطب دستگاه تعلیم و تربیت و وامدار معلمان هستند
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد