Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی کیانی هافبک تیم سپاهان اصفهان با مسئولان باشگاه تراکتور به توافق رسید تا پس از ۳ فصل دوری از این تیم دوباره به جمع قرمزهای تبریز بپیوندد

مهدی کیانی در آستانه پیوستن به تراکتور است.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایرنا سرپرست تیم تراکتور تبریز روز چهارشنبه، ضمن تایید این خبر، افزود:

کیانی راس ساعت ۱۰ شب گذشته به تبریز آمد و صحبت های نهایی با او برای پوشیدن دوباره پیراهن تراکتور در نیم فصل دوم به انجام رسید که اگر اتفاق خاصی روی ندهد تا ساعاتی دیگر قرارداد او منعقد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن آذرنیا گفت:

تمامی نقل و انتقالات تیم تراکتور در نیم فصل دوم با نظر و تایید نهایی رسول خطیبی به انجام می رسد و هر گونه تصمیم گیری برای جدایی نفرات و یا جذب بازیکنان جدید با نظر و خواست وی صورت می گیرد.

سرپرست تیم تراکتور تبریز همچنین درباره وضعیت میثم تیموری و قصد جدایی وی نیز گفت: این بازیکن هم اکنون در تمرینات تراکتور شرکت دارد و کادر فنی هیچ نظری درباره امکان جدایی او ارایه نکرده است.

آذرنیا ادامه داد:

چندی قبل باشگاه استقلال درخواستی برای جذب این بازیکن خط دفاعی به باشگاه تراکتور ارسال کرد که با مخالفت باشگاه مواجه شد.

اخبار داغ 

بهترین گلزنان سال 2021 | مهدی طارمی بالاتر از کریستیانو رونالدو وحید فاضلی در طرفداری: جادوگر با من تماس گرفت و گفت مشکل نساجی ماورایی است، نه فنی! بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت توماس توخل: به اتلتیکو مادرید اجازه نفس کشیدن ندادیم یوسوا کیمیش و ثبت یک رکورد عالی طی 50 بازی نخست در لیگ قهرمانان اروپا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تراکتور برای پایین کشیدن استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور برای دیدار هفته بیست و پنجم مقابل استقلال با ترکیب زیر به میدان می‌رود:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • اعلام ترکیب تراکتور برای پایین کشیدن استقلال
  • ترکیب تراکتور مقابل استقلال؛ سورپرایز مطهری برای نکونام
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!