Web Analytics Made Easy - Statcounter

متین کریم زاده هافبک تراکتور مورد توجه محمود فکری قرار گرفته است و مدیران باشگاه استقلال به دنبال جلب نظر مدیران تراکتور هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، داستان از این قرار است که گفته می‌‎شود استقلال به دنبال مدافع چپ تراکتور است و درخواستش برای جذب این بازیکن را برای باشگاه تبریزی ارسال کرده منتهی تراکتور برنامه‌ای برای از دست دادن این بازیکن ندارد و با درخواست استقلال مخالفت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیموری که سابقه بازی در استقلال را دارد در حالی گزینه محمود فکری شده که استقلال در سمت چپ خط دفاعی‌اش محمد نادری و متین کریم‌زاده را دارد ضمن آنکه هنوز تکلیف میلیچ مشخص نشده و گویا مدیران باشگاه استقلال امیدوارند که دوباره بازیکن کروات را در تهران ببینند.در چنین شرایطی، برخی از طرفداران استقلال این سوال را مطرح کرده‌اند که چرا استقلال با داشتن دو مدافع چپ تخصصی (نادری و کریم‌زاده) به دنبال دفاع چپ جدید است ضمن آنکه اگر استقلال در این پست بازیکن جدیدی می‌خواهد، چرا سراغ میلیچ نمی‌رود و او را به ایران برنمی‌گرداند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال تراکتور میثم تیموری میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، استقلال باید روز چهارشنبه و در مسابقه ای حساس از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، به مصاف تراکتور برود. دیداری سرنوشت ساز که برای آبی ها از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و آنها در پی کسب سه امتیاز بازی هستند.

جواد نکونام که در بازی قبل برابر شمس آذر بدون مدافع تخصصی روی نیمکت به مصاف حریف رفت، نگران است که این اتفاق در بازی بعدی نیز برای او و تیمش تکرار شود و استقلال بدون جانشین مناسب برای خط دفاع، با تراکتور روبرو شود.

در واقع پس از آسیب دیدگی رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان و غیبت آنها در بازی با شمس آذر، نکونام طی روزهای اخیر به صورت جدی از کادر پزشکی درخواست کرده تا روند درمانی این دو مدافع را پیش ببرد تا آنها بتوانند هر چه سریعتر در اختیار کادرفنی قرار بگیرند.

در این میان، مصدومیت سیلوا به نحوی است که او بازی با تراکتور را از دست داده ولی نکونام همچنان امیدوار است تا آرمین سهرابیان بتواند برای این مسابقه در دسترس کادرفنی باشد و در صورت نیاز، به زمین مسابقه نیز برود.

سهرابیان در تمرین امروز استقلال شرکت کرد که این موضوع می تواند نکته امیدوارکننده ای برای نکونام باشد. کادرپزشکی همچنان در حال انجام آخرین تدابیر است تا آرمین با سایر اعضای تیم راهی تبریز شود.

دیگر خبرها

  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد