Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه روسیه گفت: در رابطه با بررسی قرارداد عدم انتشار سلاح هسته ای نیاز به رویکرد سازنده درباره مسایل مربوط به ایجاد محدوده عاری از سلاح هسته ای و سایر سلاح های کشتار جمعی و وسایل حمل انها در خاورمیانه و نیز وضعیت پیرامون برنامه هسته ای ایران وجود دارد.

به گزارش برنا، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، در کنفرانس خلع سلاح در ژنو گفت: یکی از رویدادهای اصلی در سال ۲۰۲۱ باید کنفرانس بررسی قرارداد عدم انتشار سلاح هسته ای باشد و همه کشورهای شرکت کننده در قرارداد باید تلاش های خود را بکار گیرند تا این کنفرانس به تقویت قرارداد و نیز انسجام تلاش ها برای اجرای سه بخش قرارداد شامل عدم انتشار سلاح هسته ای، خلع سلاح و استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در رابطه با بررسی قرارداد عدم انتشار سلاح هسته ای نیاز به رویکرد سازنده درباره مسایل مربوط به ایجاد محدوده عاری از سلاح هسته ای و سایر سلاح های کشتار جمعی و وسایل حمل انها در خاورمیانه و نیز وضعیت پیرامون برنامه هسته ای ایران وجود دارد. از همه کشورها در وهله اول دولت جدید آمریکا دعوت می کنیم تلاش ها در این عرصه های مهم برای جامعه جهانی را افزایش دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روسیه آمریکا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و رایزنی گروسی با امیرعبداللهیان در تهران

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، عصر امروز با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رافائل گروسی که امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در رأس هیئتی برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای و مذاکرات با مقامات عالی هسته‌ای و سیاسی کشور وارد تهران شد، عصر امروز با حسین امیر عبداللهیان در محل وزارت امور خارجه دیدار کرد.

گروسی در سفر ۲ روزه خود به ایران، قرار است به منظور شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای به اصفهان سفر کند و ضمن دیدار و مذاکره با محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در کنفرانسی خبری به سوالات خبرنگاران و رسانه‌های جمعی پاسخ دهد.

گروسی هنگام ورود به تهران مورد استقبال بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی قرار گرفت.

کد خبر 751185

دیگر خبرها

  • دیدار و رایزنی گروسی با امیرعبداللهیان در تهران
  • حضور سفیر عربستان در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • تلاش امریکا برای ذخیره انرژی با تولید باتری‌های سدیم‌یونی
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران