Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بوکس جوانان کشورمان گفت: تیم بوکس جوانان آذربایجان با چهار بوکسور برتر خود در اردوی مشترک با تیم ایران حضور پیدا می کند.

رضا مهدی پور در خصوص برگزاری اردوی تیم بوکس جوانان ایران با آذربایجان، اظهار داشت: چهارمین مرحله اردوی تیم بوکس جوانان کشورمان از 25 بهمن ماه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از امروز (چهارشنبه 6 اسفند ماه) نوبت عصر نیز تمرینات مشترک‌مان را با تیم جوانان بوکس آذربایجان شروع خواهیم کرد. این اردو با تیم آذربایجان 10 روزه است و تا 17 اسفند ماه به طول می‌انجامد. یک مبارزه تمرینی درون اردویی و یک دیدار تدارکاتی رسمی هم با تیم آذربایجان برگزار می‌کنیم.

وی افزود: نفرات دعوت شده به اردوی جوانان در شرایط خوبی قرار دارند و همه امکانات در تهران برای آنها مهیا شده است تا به بهترین نحو بازیکنان برای مسابقات جهانی 2021 لهستان آماده شوند.

سرمربی تیم بوکس جوانان ایران با اشاره به اینکه این اردوی مشترک با تیم جوانان آذربایجان برای بازیکنان کشورمان به منظور شرکت در مسابقات جهانی مفید خواهد بود، عنوان کرد: تیم بوکس جوانان آذربایجان تیم بسیار با کیفیتی در سطح اروپاست. همیشه در مسابقات رده سنی جوانان اروپا روی سکو قرار می‌گیرد. این تیم که دیشب وارد ایران شد با ترکیب خیلی خوبی در مقابل تیم ما قرار خواهد گرفت. چهار بوکسور این تیم جز برترین‌های جهان هستند. یکی از آنها در رتبه دوم جوانان اروپاس قرار دارد و سه نفر دیگر هم قهرمان قاره اروپا هستند.

مهدی پور خاطرنشان کرد: بوکسورهای تیم آذربایجان از بازیکنان قزاقستان و  ازبکستان که قدرت های نخست دنیا هستند، چیزی کم ندارند. سعی کردیم برای آماده سازی بوکسورهای‌مان، بهترین تیم‌های به ایران بیاند و اردوهای مشترک و تدراکاتی مناسبی را با حریفان قدرتمند جهان داشته باشیم. / فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جوانان آذربایجان تیم بوکس جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا وسیما، ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی از امروز ۱۶ اردیبهشت ماه برای اعزام به مسابقات جهانی کوبه ژاپن آغاز شد و تا ۲۴ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.    هاجر صفرزاده، سجاد نیک پرست، مهدی اولاد، سامان پاکباز، علی پیروج و امیرحسین علیپور ملی پوشان دعوت شده به این اردو میباشند که تمرینات خود را زیر نظر زهرا علیزاده، حمید فرزین بقا، علیرضا مهرصفوتی، محسن پاکباز، امیدمحمد محمدی و مصطفی بهرامی به عنوان مربی انجام می‌دهند. ملی پوشان کشورمان تمرینات خود را زیر نظر هاجر صفرزاده، امیرخسروانی، سجاد نیک‌پرست، علی شمشیری، خدیجه عبدی، زهراسادات پوراسماعیل، امید ظریف، مهدی مرادی کوچی، مهدی اولاد، سامان پاکباز، علی پیروج، امیرحسین علیپور، حسن باجلودند، وحید علی‌نجیمی و مهرداد مرادی به عنوان ورزشکار و علی اصغر هادیزاده به عنوان سرمربی، داریوش نام‌آور، هرمز راد صادقی‌نیا، حمید مزارزئی، مصطفی بهرامی، زهرا علیزاده، امیرمحمد صلح میرزایی، علی محبی، محسن پاکباز، امیرمحمد محمدی، ماشالله طاهری و مهدی رحیمی به عنوان مربیان تیم و زهرا اقشاریان (دونده همراه) به تمرین میپردازند. مسابقات کوبه ژاپن از ۲۵ اردیبهشت تا ۸ خرداد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • عکس‌| لذت زندگی، با پسر بوکسور معروف!
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی