Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@18:20:14 GMT

۲۳ صندوق خرد زنان روستایی در دیواندره فعال است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۳۷۴۷

۲۳ صندوق خرد زنان روستایی در دیواندره فعال است

به گزارش ایرنا ، جمال ارشدی روز چهارشنبه در جلسه مدیر عاملان صندوق‌های خرد زنان روستایی دیواندره اظهار داشت : زنان نقش کلیدی در مسایل اجتماعی و فرهنگی در سطح جامعه برعهده دارند که امروزه موفقیت‌های آنها در تمام زمینه ها به چشم می‌خورد.

وی  به فعالیت ۲۳ صندوق خرد زنان روستایی در این شهرستان اشاره کرد و افزود : این ۲۳ صندوق در روستاهای شهرستان برای ۸۹۰ نفر عضو به عناوین مختلفی فرصت شغلی ایجاد کرده است که با تمام توان برای رفع مشکلات این صندوق‌ها آمادگی آن را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : حفظ صندوق‌ها و اعضای آن از اولویت های جهاد کشاورزی بوده و برای افزایش تعداد صندوق‌ها در سایر روستاها نیز تلاش کنیم.

مدیرجهاد کشاورزی دیواندره اظهار داشت :  کردستان دارای ۶۲ صندوق زنان روستایی بوده که ۲۳ صندوق آن در شهرستان دیواندره فعالیت داشته و رتبه اول استان را داریم.

حمید رضا وزیری اضافه کرد : از این ۲۳ صندوق، ۱۴ مورد آن در در روستاهای بخش مرکزی ، سه صندوق در بخش سارال و ۶ صندوق در بخش کرفتو  با ۸۹۰ نفر عضو فعالیت می‌کنند.

وزیری گفت : برای آموزش این زنان عضو صندوق ۱۶ دوره آموزشی در زمینه‌های مختلف شغلی برگزارشده و سه هزار و ۴۶۵ نفر در این کلاس ها حضور یافته‌اند.

وی، هدف از راه اندازی صندوق خرد زنان روستایی را ریشه کن کردن فقر در روستاها و ایجاد اشتغال برای زنان اعلام کرد و  افزود : ایجاد کارگاه قارچ در روستای گاوشله و خیاطی ، دامداری و پرورش مرغ خانگی از جمله شغل‌های بوده که برای زنان روستایی ایجاد شده است.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی صندوق روستایی- عشایری کردستان دیواندره توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی صندوق روستایی عشایری کردستان وزارت جهاد کشاورزی صندوق روستایی عشایری کردستان دیواندره توسعه روستایی اخبار کنکور خرد زنان روستایی ۲۳ صندوق صندوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در 2 محور روستایی تربت جام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با توجه به فعال شدن سامانه بارشی از دیروز در مناطق مختلف خراسان رضوی  و ایجاد سیلاب و رواناب در بعضی مناطق استان، روستای المجوق منطقه موسی آباد و  روستای تیمنک علیای شهرستان تربت جام را هم سیل فرا گرفت.

بارشهای رگباری همچنین محور فیروزه به قوچان محدوده روستای وزیریه را نیز مسدود کرد.

هم اکنون حوزه شهرستان‌ها و مناطق سبزوار، کوهسرخ، زاوه، مشهد، نیشابور، قوچان، سرولایت، باخرز، خواف و تربت جام شاهد بارش باران است.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، این بارش‌ها در مناطق مختلف خراسان رضوی  تا عصر امروز ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • حفظ جایگاه اجتماعی حق شایسته معلم است
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • بیش از ۵۰ حافظ در شهرستان بوشهر فعال است