Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دستگاه امنیت و اطلاعات دولت صنعاء اعلام کرد: ابتدا افسران سازمان اطلاعات آمریکا این جاسوسان را به عضویت گرفته بودند و بعد آن‌ها را تحویل سازمان اطلاعات انگلیس دادند. این جاسوسان اعتراف کردند که در ازای دریافت حقوق ماهانه به جمع‌آوری اطلاعات و داده‌هایی از پایگاه‌ها، اماکن امنیتی، مقرهای نظامی و تأسیسات غیرنظامی و تجاری در استان‌های مختلف می‌پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته دستگاه امنیتی صنعاء اعضای این باند جاسوسی به "گردان مأموریت‌های ویژه" تحت رهبری فایز المنتصر پیوستند و آموزش‌های نظامی را دریافت کردند. این گردان برای جذب عناصری از استان‌های شمالی با هدف فعالیت اطلاعاتی به نفع متجاوزان انگلیسی و آمریکایی تأسیس شده است.

این دستگاه اعلام کرد: سازمان اطلاعات انگلیس و آمریکا و کشورهای ائتلاف عربی بر استان‌های شمالی و مشخصاً صنعاء و صعده متمرکز بودند. این سازمان‌ها در جستجوی سامانه‌های دفاع هوایی و پهپادهای ویژه و نیروهای نظامی وابسته به ارتش و کمیته‌های مردمی بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: انصارالله یمن جاسوس انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی

دستگاه‌های امنیتی یمن در صنعاء جزئیات کشف شبکه جاسوسی را که به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کردند، افشا کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک منبع امنیتی به خبرگزاری سبأ گفت که چندین جاسوس وابسته به یک یگان اطلاعاتی با عنوان یگان 400 به ریاست عمار عفاش جاسوس تحت پیگرد دستگیر شده‌اند.

پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به‌زودی آغاز خواهد شد

ماموریت جاسوس‌ها، جمع آوری اطلاعات و شناسایی مواضع متعلق به نیروهای مسلح یمن در ساحل غربی جمهوری یمن و دادن این اطلاعات به آمریکا و  اسرائیل به عنوان دشمنان یمن بوده است.

جاسوس‌های یگان 400 اقدام به شناسایی و جمع آوری اطلاعات از اماکن شلیک موشک و پهپادی می‌کردند که رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده بود.

افراد  دستگیر شده به شناسایی مواضع شلیک موشک و پهپاد و مواضع قایقهای نیروهای مسلح و انتقال اطلاعات مورد نظر به اربابان خود می‌کردند.

مزدوران یگان 400 با اطلاعاتی که به دشمنان آمریکایی و  انگلیسی دادند، باعث شهید و زخمی شدن شماری از مردم و وارد آمدن خسارتهای مادی شدند.

ماموریت ترور نیروهای مسلح و امنیتی و از کار انداختن تجهیزات و ادوات نیروهای مسلح یمن به این جاسوس‌ها واگذار شده بود.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • درز اطلاعات محرمانه ارتش آلمان در اینترنت
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد