Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محسن اناری روز چهارشنبه در این زمینه گفت: پیرو گزارش‌ها مبنی بر بروز تخلف از سوی برخی نانوایی‌ها و نارضایتی مردم، هماهنگی لازم با اداره‌ها و نهادهای نظارتی در راستای ارتقای کیفیت نان در شهرستان بیله‌سوار انجام گرفت.

وی افزود: متاسفانه تخلف‌هایی مانند توزیع نزدیک به ۲.۵ تن آرد خارج از شبکه، کم‌فروشی، تعطیلی خودسرانه، رعایت نکردن اصول بهداشتی و پایین بودن کیفیت نان در جریان بازرسی‌ها مشاهده شد که اقدام‌های لازم برای برخورد با متخلفان در این زمینه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان بیله‌سوار مغان بیان کرد: همچنین برخی نانوایان در چند روز گذشته با بارش اندکی برف در این شهرستان خودسرانه نسبت به تعطیلی نانوایی اقدام کرده بودند که به سرگردانی و نارضایتی مردم منجر شد که این واحدها شناسایی شدند و پرونده‌ای در زمینه تخلف آنان تشکیل گردید.

وی تاکید کرد: نظارت و بازرسی از واحدهای نانوایی در شهرستان بیله‌سوار به صورت مستمر و سرزده ادامه می‌یابد و با هرگونه تخلف در این زمینه به شدت برخورد خواهد شد.

نزدیک به یک‌هزار و ۲۰۰ واحد نانوایی در استان اردبیل فعالیت دارند.

شهرستان بیله‌سوار با جمعیت بیش از ۶۲ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۱۶۵ کیلومتری شمال اردبیل واقع شده است.

برچسب‌ها نانوا اردبیل قوه قضاییه بیله سوار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نانوا اردبیل قوه قضاییه نانوا اردبیل قوه قضاییه بیله سوار اخبار کنکور بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان