Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با بیان اینکه شرکت‌های خصوصی ایران و اسلواکی می‌توانند پیشگام گسترش روابط و همکاری‌های مشترک باشند، از توسعه همکاری‌های ایران و اسلواکی استقبال کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید جمهوری اسلواکی در تهران، با اشاره به اینکه شرایط برای همکاری‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران با گذشته تفاوت کرده است، اظهار کرد: شرکت‌های خصوصی دو کشور می‌توانند پیشگام گسترش روابط و همکاری‌های مشترک در عرصه‌های مختلف باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان مقابله مؤثر با شیوع کرونا، مشارکت همگانی کشورهای جهان را می‌طلبد، گفت: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر ۳ نوع واکسن پیشگیری از کرونا در دست ساخت و آزمایش دارد و آماده است در این زمینه با کشورهای دیگر از جمله اسلواکی تجربیات خود را به اشتراک بگذارد.

لادیسلاو بالک، سفیر جدید جمهوری اسلواکی در تهران نیز در این دیدار ضمن تقدیم استوارنامه خود گفت: اسلواکی احترام و اهمیت خاصی برای ایران قائل بوده و مصمم است روابط خود را با تهران در زمینه‌های مختلف گسترش دهد.

وی تصریح کرد: همه‌گیری کرونا، گسترش همکاری‌ها و روابط انسان‌دوستانه کشورهای مختلف جهان با یکدیگر را بیش از پیش ضروری ساخته است.

کد خبر 477361

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا جمهوری اسلامی ایران استوارنامه حسن روحانی رئیس جمهور سفیر اسلواکی در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به ادعای مجدد کویت درباره میدان آرش

آفتاب‌‌نیوز :

کنعانی ضمن تاکید بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان مشترک بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات فیمابین اضافه کرد: همانند قبل از طرف کویتی برای دستیابی به توافقی پایدار که مبتنی بر همکاری‌های دوستانه و منافع مشترک باشد، دعوت به عمل می‌آوریم.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: صدور بیانیه‌های تکراری و طرح ادعای یک‌جانبه، از منظر حقوقی هیچ حقی برای دولت کویت ایجاد نخواهد کرد و به مقامات این کشور توصیه می‌کنیم از تکرار توسل به روش‌های بیحاصل سیاسی و رسانه‌ای در ارتباط با موضوع حقوقی و فنی میدان مشترک آرش خودداری کنند.

کنعانی تاکید نمود: جمهوری اسلامی ایران همواره با اعتقاد به اصل حسن نیت، تعاملات منطقه‌ای را رصد نموده و از دولت‌های ثالث می‌خواهد در مسیر تحقق عینی اصل حسن نیت و ارتقاء روابط و همکاری‌ها گام بردارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • واکنش ایران به ادعای مجدد کویت درباره میدان آرش
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • ترافیک خارجی در اتاق تجارت
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری