Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@09:37:24 GMT

قطعه بندی کردن مرغ ممنوع

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۴۳۱۰

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قطعه بندی مرغ برای جلوگیری از گرانفروشی و سو استفاده ممنوع است.

خبرگزاری میزان - ایسنا نوشت: مهدی یوسف خانی با بیان اینکه قیمت مرغ در بازار برای مصرف کننده ۲۰ هزار و۴۰۰تومان است، گفت: بایستی در بازار نرخ مصوب مرغ یعنی همین ۲۰هزار و۴۰۰تومان رعایت شود و نباید مرغ با قیمت‌های بیشتر فروخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر مرغ تنظیم بازاری به صورت عمده با نرخ ۱۹ هزار و۴۰۰ تومان در میدان بهمن عرضه می‌شود و واحد‌های فروش مرغ نیز باید از آن مرغ تهیه کنند و مرغ آزاد کشتار، توزیع و فروخته نشود.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی اضافه کرد: فروش مرغ بیش از نرخ مصوب مشمول جریمه بازرسان اصناف و تعزیرات خواهد شد.

یوسف خانی در پاسخ به اینکه گفته می‌شود برخی واحد‌ها برای فروش مرغ بیش از نرخ مصوب اقدام به قطعه بندی آن می‌کنند و آیا نظارتی بر این واحد‌ها صورت می‌گیرد یا خیر، گفت: قطعه بندی کردن مرغ راه گریزی برای گرانفروشی است، زیرا وقتی مرغ از حالت کامل خارج شود از قیمت خود خارج شده و سو استفاده صورت می‌گیرد. البته این اقدام از طرف سازمان دامپزشکی و ستاد تنظیم بازار ممنوع شده و انجام آن تخلف است.

بیشتر بخوانید: تعیین قیمت مرغ بر اساس گزارشات وزارت جهاد کشاورزی بوده است انتهای پیام/ خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود. برچسب ها: مرغداری اخباراقتصادی مرغ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرغداری مرغ قطعه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است

ایسنا/لرستان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: ۵۷ شهرک را مصوب کردیم که مراحل تصویب بخشی از آنها را به پایان رساندند و در اختیار طرح قرار گرفته و واحدهای مسکونی در این طرح ساخته شده‌اند.

ارسلان مالکی شامگاه شنبه در جلسه شورای مسکن لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن در کشور بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد در حال اجرا داریم.

وی گفت: علاوه براین واحدهایی که در حال اجرا هستند، ۴۵ هزار هکتار زمین به محدوه شهرها الحاق شده و در اختیار طرح قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: ۵۷ شهرک را مصوب کردیم که مراحل تصویب بخشی از آنها را به پایان رساندند و در اختیار طرح قرار گرفته و واحدهای مسکونی در این طرح ساخته شده‌اند.

مالکی گفت: در بافت فرسوده نیز به همین میزان تسهیلات پرداخت شده و مردم با دریافت تسهیلاتی که دولت داده زمین خود را ساختند.

وی ادامه داد: در لرستان پیچیدگی تامین زمین کار نهضت ملی را با دشواری مواجه کرده است بطوریکه در تامین زمین در لرستان عقب هستیم و در جلسه شورای مسکن امشب جمع‌بندی شد که با هم‌افزایی همه دستگاه‌های لرستان این عقب‌ماندگی جبران شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خاطرنشان کرد: با این هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی لرستان، زمین برای همه متقاضیانی که ثبت‌نام کردند تامین می‌شود.

مالکی تصریح کرد: اگر تامین زمین در لرستان با تصمیمی که در جلسه گرفته شد پیش رود نهضت ملی در این استان شتاب خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است