Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: به آنهایی که نشسته‌اند در اتاق‌های‌شان و می‌خواهند برای فوتبال تعیین تکلیف کنند، می‌گوییم اجازه نخواهیم داد برای سرنوشت ما تصمیم بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی آجورلو که در مجموعه الغدیر تهران حضور یافته بود، ابتدا برنامه‌های خود در قالب افق چشم‌انداز و برنامه تفصیلی ارتقای ساختار فوتبال ایران را تشریح کرد و در ادامه گفت: من پیش از این هم علاوه بر شبکه سوم در دو برنامه دیگر حضور یافتم و مقابل جمعی از دوستان و اعضای محترم مجمع برنامه‌های خود را ارائه کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسخگوی سؤالات تک تک عزیزان هم هستم، اما این درست نیست که ما در یک جا بنشینیم در مورد برنامه‌های‌مان صحبت کنیم و آنها بروند در اتاق خودشان در جای دیگر سرنوشت فوتبال ایران را رقم بزنند.

مدیرعامل پیشین باشگاه‌های پاس و ترکتورسازی اضافه کرد: تا امروز مشکل ما در فوتبال عدم همدلی و اتحاد بود. اگر کنار هم قرار بگیریم و منسجم باشیم هیچکس نمی‌تواند به ما زور بگوید. آنها فکر می‌کنند مصلحت و منافع فوتبال و کشور را بهتر از ما درک می‌کنند؟ قطعاً در اشتباه هستند. متأسفانه می‌بینیم و می‌دانیم که می‌خواهند دخالت کنند. برای خودشان گزینه انتخاب می‌کنند. حرف من با آن بخش‌هایی که هیچ ارتباطی با فوتبال ندارند، این است که شما کار را به اینجا رساندید و این مشکلات را ایجاد کردید. لازم نیست این فرد و آن فرد را ببرید و بیاورید که می‌خواهید چه کسی رئیس بشود یا نشود. این موضوع ارتباطی به شما ندارد. شما به ما اعتماد ندارید؟ من می‌گویم این ما هستیم که به شما اعتماد نداریم و خودمان برای فوتبال تصمیم می‌گیریم.

آجورلو همچنین اظهار داشت: من 40 سال عمرم را در فوتبال گذاشتم، فوتبال بازی کردم، مربیگری فوتبال را یاد گرفتم و 30 سال هم مدیریت فوتبال کردم. زندگی ما فوتبال بوده است در همه این سال‌ها و منافع کشورمان را هم بهتر از آنها می‌بینیم و می‌شناسیم. چرا افراد را صدا می‌زنید و می‌گویید از این فرد حمایت کن و می‌خواهید فرد موردنظر خودتان را به کرسی بنشانید؟

کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال همچنین اظهار داشت: در مورد موضوع اقتصاد فوتبال پیش از این هم گفتم اگر ما همدل باشیم و متحد به خواسته‌ای که داریم، دست خواهیم یافت. 15 سال پیش که در اتحادیه بودم می‌توانستیم همین مشکل حق پخش را حل کنیم. بعضی از دوستان رفتند امضا کردند که ما ادعایی نداریم. اگر همان روز متحد و منسجم بودیم تا امروز وضع فوتبال به اینجا نمی‌رسید که همه باشگاه‌ها بدهکار باشند. محور فوتبال در جهان باشگاهداری حرفه‌ای است و من به شما می‌گویم قرار است در کنار هم و با اتحاد و انسجام این مشکلات را حل کنیم. از هیچ مشکلی هم در این مسیر نمی‌ترسیم. تا امروز حق ما را ندادند، چون همدل و متحد نبودیم. امیدوارم آینده فوتبال به شکلی رقم بخورد که از این وضعیت خارج شویم.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان گفت: بیش از ۱۷۰ دستگاه خودرو و تعدادی موتورسیکلت توقیفی شورای مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تعیین تکلیف می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سید محمد موسویان درباره تعیین تکلیف و مزایده بیش از 170 دستگاه خودرو و تعدادی موتور سیکلت توقیفی شورای مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان اصفهان مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و تعیین‌تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر استان اصفهان، مزایده خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی استان اصفهان امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در جریان آن تعداد بیش از 170 دستگاه خودروی سبک و سنگین و موتورسیکلت موجود در پارکینگ‌های موضوع این مزایده به فروش خواهد رسید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با تأکید بر اینکه همه موتورسیکلت‌ها و اکثر خودروها در این مزایده چندین سال در پارکینگ‌های استان اصفهان مانده بودند خاطرنشان کرد: با تدابیر اتخاذ شده در نتیجه برگزاری این مزایده همه این خودروها و موتورسیکلت‌ها به فروش خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در حوزه تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی به منظور اصلاح فرایندها و با تدوین برنامه‌ای جامع در دادستانی مرکز استان اصفهان، تمامی دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان اصفهان به صورت مستمر در حال بازدید از پارکینگ‌ها هستند.

موسویان گفت: اقدامات دستگاه قضایی استان اصفهان به منظور سامان‌دهی به وضعیت پارکینگ‌ها تا تعیین تکلیف همه خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی ادامه خواهد داشت.

وی ضمن تقدیر از نیروهای فراجا و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، خاطرنشان کرد: با رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های ماموران اطلاعاتی و انتظامی و حمایت دستگاه قضایی، با تمام توان و تلاش با باندهای جابجایی و فروش مواد مخدر در استان مبارزه خواهد شد.

انتهای پیام/163/.

دیگر خبرها

  • تونل وحشت؛ چرا هیچکس قبول نمی کند سرمربی بایرن مونیخ شود؟
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری