Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل استقلال مدعی شده است که هروویه میلیچ طی پیامی ابراز تمایل کرده که با برطرف شدن مشکلاتش به تهران برگشته و به جمع آبی پوشان به پیوندد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیرعامل باشگاه استقلال به تازگی بحثی را به میان آورد که خود میلیچ در پیغامی که برای باشگاه ارسال کرده گفته دوست دارد به تهران و استقلال برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از گذشت بیش از ۴۰ روز از خروج هرویه میلیچ از تهران در روزی که استقلال به مصاف پرسپولیس رفته بود، هنوز باشگاه استقلال تلاش جدی برای بازگرداندن این بازیکن تأثیرگذار در جناح چپ تیمش نکرده است!

مهدی عبدیان دو هفته پیش در صحبت با خبرورزشی اعلام کرد او بابت این فصل هیچ طلبی از باشگاه ندارد و تنها به دلیل عدم دریافت ۵۰ هزار دلار از باقیمانده طلب فصل قبلش این بند را در قراردادش داشته که بتواند بدون هماهنگی با باشگاه از کشور خارج شود. او در آن برهه اعلام کرد باشگاه درصدد است پولی که احمد سعادتمند می‌خواست در جیبش بگذارد و از طریق فرودگاه به دوحه ببرد تا به میلیچ بدهد را تهیه کرده تا به میلیچ بدهند و او برگردد ولی این ماجرا هنوز در حد حرف باقی‌ مانده است.

به تازگی مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین بحثی را به میان آورد که خود میلیچ در پیغامی که برای باشگاه ارسال کرده گفته دوست دارد به تهران و استقلال برگردد و در واقع هنوز دلش با این تیم و هوادارانش است ولی عجیب اینکه باشگاه اقدام جدی در این جهت انجام نداده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال میلیچ باشگاه استقلال استقلال استقلال تهران باشگاه استقلال میلیچ هروویه میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال برکنار شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پس از تساوی استقلال برابر تراکتور، با تصمیم هیات مدیره باشگاه استقلال، علی خطیر از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار و فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه انتخاب شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229211 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛‌ در باشگاه استقلال چه خبر است؟
  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • مدیرعامل استقلال برکنار شد
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول