Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجره نقل و انتقالاتی دو باشگاه لیگ برتری به دلیل شکایت سوشا مکانی بسته شد.

سوشا مکانی، دروازه‌بان سابق تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان به تازگی با شکایت از این دو باشگاه آنها را به پرداخت مطالبات خود محکوم کرده و با توجه به قطعی بودن این آرا تا زمان پرداخت نشدن این دو بدهی پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس و نفت آبادان بسته خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش شکرریز، کارگزار این بازیکن در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره این موضوع اظهار داشت: طبق رای قطعی کمیته استیناف باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغی حدود 800 میلیون تومان به انضمام خسارت دادرسی در حق سوشا مکانی محکوم شد. متاسفانه با وجود گذشت مواعد قانونی باشگاه پرسپولیس اقدام به پرداخت این بدهی نکرده است و با نامه کمیته وضعیت از نقل و انتقالات تا پرداخت دیون قطعی محروم است.

وی ادامه داد: متاسفانه مدیران پرسپولیس در زمان مشکلی که برای مکانی به وجود آمده به جای همراهی وی را به امان خدا رها کرده بودند. وی در سال دوم قرارداد تمام آپشن‌های قراردادش را مانند کلین شیت، برد دربی، حضور در بیش از 20 بازی، دعوت به تیم ملی و نامه رضایت برانکو از عملکردش را در اختیار داشته اما باشگاه به جای پرداخت کل دستمزد در کل 230 میلیون تومان به سوشا پرداخت کرده است.

وکیل سوشا مکانی تصریح کرد: همچنین وی در نیم فصل دوم لیگ هجدهم به مبلغ حدود 300 میلیون تومان به صنعت نفت آبادان پیوست اما در آن نیم فصل تنها 100 میلیون تومان دریافت کرد. برهمین اساس طبق حکم کمیته تعیین وضعیت و تایید کمیته استیناف تا زمان پرداخت طلب مکانی پنجره نقل و انتقالات این باشگاه هم بسته شد. با وجود اینکه این رای مدت‌ها است صادر شده اما تاکنون طلب مکانی پرداخت نشده و به همین دلیل کمیته وضعیت بار دیگر به صنعت نفت اعلام کرده تا زمان تسویه نشدن این مبلغ پنجره این باشگاه بسته خواهد بود./ فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: میلیون تومان پنجره نقل نفت آبادان سوشا مکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد

حجت الاسلام سید ابوالفضل امام رییس اداره اجرایی زکات یزد گفت: به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.

وی افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.

رییس اداره اجرایی زکات یزد از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی