Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، طاها کاردان؛ کمانداران دانشگاه آزاد اسلامی که قهرمانی خود را یک هفته زودتر از پایان لیگ مسجل کرده بودند، ظهر پنجشنبه جشن قهرمانی‌شان را در سایت تیراندازی با کمان آزادی برگزار کردند و با اقتدار روی سکوی اول لیگ برتر قرار گرفتند. در همین راستا با بهرام تیمورزاده از کماندارن دانشگاه آزاد گفتگویی انجام دادیم که متن آن به شرح زیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام تیمورزاده یکی از کمانداران دانشگاه آزاد اسلامی است او در رابطه با سطحی کیفی و شرایط برگزاری مسابقات لیگ تیر وکمان گفت: با توجه به وجود بیماری کرونا، مسابقات امسال تفاوت زیادی با سال های قبل داشت اما تیم ها انسجام بسیار خوبی داشتند. تیم ها انگیزه بیشتری داشتند و ما هم به لطف خدا و حمایت مسئولان و تلاش بچه ها توانستیم لیگ را خوب شروع کنیم و در طول لیگ هم تیم برتر بودیم و با انگیزه بالای بچه های تیم؛ که عامل اصلی موفقیت ما بود توانستیم قهرمان لیگ شویم. سطح کلی مسابقات هم نسبت به سال های قبل بالاتر بود و امسال چندین رکورد جدید داشتیم.

وی افزود: وضعیت امکانات و تجهیزات تیم دانشگاه آزاد مناست و بالاتر از دیگر تیم ها بود اما جای بهتر شدن هم داشت تنها مشکل بنده در رفت و آمد بود.

تیمورزاده در خصوص آینده تیم و فصل آینده اظهار کرد: از مسئولان تیم ها میخواهیم در مدت زمان بیشتری قبل از شروع لیگ آینده نسبت به انتخاب قطعی بازیکنان اقدام کنند که بازکنان با انگیزه بیشتری تمرین کنند و امیدوارم برای فصل آینده سرمایه گذاری باشگاه ها در ورزش تیر و کمان بیشتر شود. ان شالله دانشگاه آزاد و دیگر تیم ها هم هرچه سریع تر با برنامه برای فصل آینده؛ مذاکره با بازیکنان را شروع کند که بازیکنان هم کامل و مناسب به تمرین هایشان بپردازند و شاهد تیم ها و لیگ قوی تری باشیم.

وی در رابطه با مشکلات و وضعیت کلی ورزش تیر و کمان کشور گفت: از بزرگترین و مهم ترین مشکلات بازیکنان تیر و کمان میتوان به قیمت بالا تجهیزات و وسایل مصرفی اشاره کرد. با توجه به مبالغ پایین قرداد ها  در این رشته تهیه و جایگزینی وسایل آسیب دیده مثل "تیر"  برای بازیکنان به سختی انجام میشود و به انگیزه بازیکنان آسیب میزند. در این ایام اخیر هم ورزش تیر و کمان همچون دیگر رشته ها آسیب های زیادی را از بابت کرونا متحمل شد.

از فدراسیون میخواهیم در بحث تهیه لوازم و وسایل، باشگاه ها را کمک کنند و از مسئولان وزارت ورزش هم میخواهیم برای تجهیزات ورزش های قهرمانی و حرفه ای ارز دولتی اختصاص دهند چرا که حتی تیم های ملی هم در این حوزه دچار مشکل هستند.  

وی در پایان از کلیه مسئولان دانشگاه آزاد به خصوص دکتر لشگری  تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089890 برچسب‌ها بهرام تیمورزاده ورزش دانشگاه آزاد باشگاه دانشگاه آزاد تیم تیرو کمان دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ورزش دانشگاه آزاد باشگاه دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد تیر و کمان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام با تغییر پست ماشاریپوف و حضور مهرداد محمدی به شکل قابل توجهی خلاقیت را در تیم بالاتر برده و برنامه‌های هجومی این تیم روان‌تر و بهتر از قبل درون زمین اجرا می‌شود.

جلال‌الدین ماشاریپوف با حضور در پست هافبک توپ‌های بیشتری دریافت می‌کند و با تکنیک و خلاقیت بالایی که دارد سرعت بازی استقلال را بیشتر از قبل کرده و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان هجومی استقلال صاحب موقعیت های بیشتری شوند و پاس‌های سالم‌تری به نسبت نیم فصل نخست دریافت کنند و این مسئله عملکرد مهاجمان این تیم را بهبود بخشیده است.

مهرداد محمدی مهاجم استقلال هم در دو بازی اخیر جلوتر از تمام بازیکنان این تیم حضور دارد و با حرکت کردن روی خط آفساید تیم حریف و استارت های ناگهانی شرایط سختی را برای مدافعان حریف رقم زده و همین موضوع باعث شده است که در طول مسابقه مدافعان تیم‌های حریف عقب‌تر بازی کنند و این فشار را از خط هافبک استقلال خارج می‌کند و فول‌‌بک های این تیم فرصت حضور در نزدیکی محوطه جریمه را پیدا می‌کنند.

بازیکنان خلاق استقلال در هفته های اخیر توانستند روند هجومی این تیم را بهبود ببخشند، شماره 7 و 77 استقلال در کنار هم نشاط بیشتری به ترکیب هجومی استقلال بخشیدند و در کنار گوستاوو بلانکو خط حمله این تیم را دگرگون کرده اند و در هفته‌های آینده با گلزنی در مسابقات لیگ برتر می‌توانند در صدرنشینی این تیم تاثیرگذار باشند.

دیگر خبرها

  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • فشار خون عامل مرگ سالانه ۱۰ میلیون نفر در جهان
  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش در مهاباد
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است