Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات اسکیت سرعت انتخابی تیم ملی جوانان و بزرگسالان بانوان و آقایان از فردا آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، مسابقات اسکیت سرعت انتخابی تیم ملی در دو رده جوانان و بزرگسالان با رعایت پروتکل های بهداشتی از فردا پنج شنبه 7 اسفندماه(در بخش آقایان) و چمعه 8 اسفندماه(در بخش بانوان) آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات جهت گزینش و انتخاب ورزشکاران برای ورود به اردوی تیم ملی اسکیت سرعت جهت شرکت در رویدادهای بین المللی است.     ???? دیدار رییس فدراسیون اسکیت با فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و تشکیل کمیته اسکیت ستاد ناجا   در این دیدار که با حضور سردار حسین رحیمی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و بهمن محمدرضایی رییس فدراسیون اسکیت برگزار شد، ابتدا گزارشی از وضعیت اسکیت در کشور از سوی محمرضایی ارائه گردید و رییس فدراسیون اعلام نمود که فدراسیون اسکیت آمادگی لازم را دارد تا از طریق آموزش و در اختیار قراردادن امکانات مورد نیاز وآکادمی انقلاب و آزادی، پلیس اسکیت سوار را فعال نماید. در ادامه گزارش های ارائه شده که مورد استقبال و توجه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت، از سوی سردار رحیمی دستور داده شد تا "کمیته اسکیت ستاد ناجا" تشکیل و تمام سربازان اعم از کادر و وظیفه اسکیت سوار شناسایی و در ستاد قرارگیرند. از این رو سرهنگ نادر مرادی از سوی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به عنوان رییس کمیته اسکیت ستاد ناجا منصوب شدند. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ فدراسیون اسکیت کمیته اسکیت اسکیت سرعت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان

یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر شطرنج بانوان با قهرمانی تیم نخبگان گیلان خاتمه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با 750 میلیون جایزه نقدی از پنج‌شنبه 30 فروردین‌ ماه به مدت 6 روز در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

اعلام اسامی نفرات ثبت‌نام کننده در انتخابات فدراسیون شطرنج

 

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران با حضور 8 تیم باشگاه نخبگان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهرضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد و در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان، نایب قهرمانی فیل خوب اراک و سومی پیشگام نوین تهران به پایان رسید.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور مسئولان فدراسیون شطرنج و اعضای تیم‌ها برگزار و جام و مدال و حکم و جوایز این رقابت‌ها به عنوان‌داران اهدا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان