Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم های والیبال هراز آمل و شهداب یزد در مرحله پلی آف لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 14 به میزبانی سالن فدراسیون مقابل هم قرار گرفتند.

در این مسابقه که نبرد تیم های سوم و ششم جدول رده بندی در پایان مرحله مقدماتی بود، تیم هراز آمل موفق شد با هدایت بهروز عطایی با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 22 بر 25، 18 بر 25، 25 بر 14، 22 بر 25 از سد حریف خود گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب تیم ششم جدول رده بندی توانست از سد تیم سوم عبور کند. در دیگر بازی امروز تیم های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد از ساعت 17 مقابل هم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال پلی آف لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهداب یزد تیم والیبال هراز آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه نکونام به بازیکنان استقلال بعد از برد شیرین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلالی‌ها بعد از برد شیرین شب گذشته مقابل ذوب آهن امروز با تصمیم کادر فنی در کمپ ناصر حجازی حضور پیدا کردند و به ریکاوری پرداختند.

به گزارش ورزش سه، بازیکنانی که دیروز به عنوان یار فیکس به میدان رفته بودند ریکاوری کردند از سایر نفرات زیر نظر کادر فنی تمرینات تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

با تصمیم جواد نکونام بازیکنان یک روز استراحت را پشت سر می‌گذارند و بعد از تعطیلی تمرین روزه چهارشنبه از پنجشنبه دور جدید تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

استقلال روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در هفته بیست و هفتم لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان خواهد بود و با توجه به شرایط جدول جواد نکونام و شاگردانش امیدوارند تا بتوانند با انجام یک بازی خوب مقابل فولاد سه امتیاز دیگر را به دست آورند و در مسیر قهرمانی گام بردارند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904050

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • هدیه نکونام به بازیکنان استقلال بعد از برد شیرین
  • هدیه نکونام به استقلالی‌ها بعد از برد شیرین
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت به فینال با پیروزی مقابل ذوب آهن/ تهرانی‌ها حریف گرگانی‌ها شدند
  • لحظه شیرین پیروزی نوشاد عالمیان برابر پینگ‌پنگ باز چهارم جهان / فیلم
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا