Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از آغاز مرحله آواربرداری در منطقه زلزله شهرستان دنا از جمله سی سخت آغاز شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   یاسوج، علیرضا تابش در آئین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی و بازسازی مناطق زلزله دنا، اظهار داشت: عملیات احداث خانه‌های مردم زلزله زده آغاز شده و انتظار می رود مردم کار جداسازی مصالح را به نیروهای عملیاتی بنیاد مسکن واگذار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استقرار ماشین آلات بنیاد مسکن در منطقه زلزله‌زده دنا، افزود: ابتدا عملیات آواربرداری انجام شده و پس از آن پروانه شهرداری صادر شده و مهندسین نظام مهندسی نیز در منطقه حضور دارند.

تابش با اشاره به استقرار ستاد در شهر سی‌سخت، گفت: بنیاد مسکن برای ساخت خانه به صاحب خانه پیشنهاد می دهد که می توانند خود نسبت به ساخت خانه هایشان اقدام کنند یا احداث را به دست پیمانکار بسپارند.

وی با تاکید بر اینکه عقد قرارداد در مدت زمان 3 روز عملیاتی می شود، اظهار داشت: به لطف خداوند تمام تلاش خود را برای تحویل هرچه سریع تر خانه ها به مردم دنا به کار می گیریم.

تابش روند کار و همکاری استاندار و تیم مدیریت بحران استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: 150 نفر از مردم دنا قسط نخست تسهیلات بلاعوض خود را از بنیاد مسکن دریافت کردند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس: زلزله زدگان از توزیع اقلام نگران هستندنماینده مردم بویراحمد: خسارت زلزله 5.6 ریشتری به 1262 واحد مسکونی/ تسهیلات اختصاص‌یافته برای بازسازی جوابگو نیستآغاز بازسازی مناطق زلزله‌زده سی‌سخت از امروز/ جزئیات پرداخت تسهیلات 185میلیون تومانی به واحدهای شهری

وی با تاکید بر اینکه آواربرداری را به سرعت ادامه می دهیم، عنوان کرد: با اعتبارات بانکی هر خانه که 100 درصد تخریب شده است 100 میلیون تومان وام و 20 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض در سطح شهر به آنها تخصیص می یابد اما در مناطق روستایی مبلغ 80 میلیون وام و 20 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به مردم دنا پرداخت می شود.

تابش با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز به هر واحد 10 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می کنند، اظهار داشت: کمیته امداد و سایر نهادها نیز خدمات دیگری ارائه می دهند.

وی با اشاره به اینکه 600 واحد در سطح شهر به صورت صدرصد تخریب شده است، ابراز کرد: 580 واحد نیز به صورت صدرصد در روستاهای شهرستان دنا تخریب شد.

وی افزود: همچنین از 2900 واحد تعمیری 1500واحد شهری و 1400 واحد روستایی است.

انتهای پیام/544/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زلزله زلزله میلیون تومان بنیاد مسکن زلزله زده سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲

امتداد - مدیر شعب خراسان رضوی از انعقاد قرارداد ساخت ۱۵ هزار و ۸۶۷ واحد مسکونی نهضت ملی در بانک مسکن استان و رشد ۴۴ درصدی مبلغ کل تسهیلات پرداختی این مدیریت در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مصطفی تقوی مدیر شعب خراسان رضوی در مصاحبه با خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا ؛ اظهار داشت: مجموع تسهیلات پرداختی این مدیریت در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۰۱ هزار و ۸۱۷ میلیارد ریال بود که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ از رشد ۴۴ درصدی برخوردار است.

وی همچنین اظهار داشت: بیشترین سهم تسهیلات پرداختی مربوط به تسهیلات مشارکت مدنی ساخت مسکن است که با مبلغ قریب به ۵۲ هزار میلیارد ریال بیش از ۵۱ درصد از کل تسهیلات پرداختی را تشکیل می‌دهد.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان رضوی همچنین گفت: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ در این استان، قرارداد ۱۵ هزار و ۸۶۷ واحد مسکونی نهضت ملی در قالب ۲ هزار و ۳۳۶ پروژه با تامین اعتبار بالغ بر ۷۸ هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال منعقد شده و تاکنون مبلغ ۳۰ هزار میلیارد ریال به عنوان سهم‌الشرکه به حساب متقاضیان این طرح واریز شده است.

تقوی اضافه کرد: ۲ هزار و ۳۳۶ پروژه نهضت ملی استان خراسان رضوی شامل ۱۳ هزار و ۲۳۳ واحد حمایتی، یک هزار و ۲۷۶ واحد خود مالک و یک هزار و ۳۵۸ واحد روستایی است.

وی در پایان گفت: این مدیریت با همراهی و هم‌افزایی کارکنان پرتلاش استان از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود در جهت تحقق اهداف دولت محترم و خانه‌دار کردن آحاد مختلف جامعه اقدام کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش مشارکت مردم در ساخت مسکن با تکیه بر عرضه زمین و پرداخت تسهیلات به آن‌ها
  • دولت مکلف شد 300 هزار هکتار به زمینهای قابل سکونت در شهرهای با تراکم زیر 70 هزار نفر اضافه کند
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود