Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیر المومنین ایلام(ع) ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت گفت: امروز در سراسر کشور کنگره شهید و همخوانی  از شهدای شاخص و ایثارگر در دفاع مقدس برگزار شد و از خانواده‌های شهدای بهداشت و درمان که الگو و حماسه‌های ماندگاری در عرصه‌های خدمات درمانی بودند تشکر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی همچنان ادامه دارد، افزود: ما در استان ایلام با کمی بضاعت و زیر ساخت‌های درمانی تمام قد و مجاهدانه در حوزه سلامت و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در خدمت مردم و سلامت آنها بوده و هستیم.

فرمانده سپاه امیر المومنین ایلام(ع) استان ایلام تصریح کرود: همه نهادها با همکاری همه جانبه باید پای کار بیایند و جلسات ستاد کرونا را با همراهی رسانه‌ها فعال‌تر کنند.

سردار شاکرمی ادامه داد: ورودی و خروجی استان با توجه به موج سوم کرونا انگلیسی باید کنترل شوند و سپاه باید مثل همیشه پیشتاز باشد، این در حالی است که طرح شهید سلیمانی با جدیت بیشتری ادامه خواهد یافت تا استان مدیریت بهتری برای مهار این ویروش داشته باشد.

وی بیان کرد: رسانه‌ها و خبرگزاری‌های فعال می‌توانند فضای ذهنی و روانی مردم را کنترل کنند.

انتهای پیام/970813

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین به بحث کنترل تسلیحات هسته‌ای ورود نمی‌کند

براساس گزارشی به نقل از وزارت خارجه آمریکا، مقامات چین از ادامه مذاکرات کنترل تسلیحات هسته‌ای با ایالات متحده پس از مذاکرات نوامبر ۲۰۲۳ خودداری کرده و به گزینه‌های پیشنهادی «پاسخ اساسی» ارائه نکرده‌اند.

به گزارش ایسنا، وب‌سایت خبری «سمافور» رامروز (پنجشنبه) به نقل از یک مقام وزارت خارجه آمریکا گزارش داد: «متأسفانه، جمهوری خلق چین از برگزاری جلسه بعدی خودداری کرده و پاسخی اساسی به گزینه‌های پیشنهادی ما ارائه نکرده است.»

این مقام افزود، دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده پیشنهاد کرده است که «گام‌های عاقلانه‌ای که خطرات اساسی درگیری و تشدید کنترل‌نشده در حوزه‌های هسته‌ای و فضایی را بررسی می‌کند، صورت پذیرد.»

بر اساس این گزارش، این امر مستلزم بهبود مکانیسم ارتباط بحران بین کشورها، ارائه اطلاعیه‌هایی پیش از آزمایش موشک‌های بالستیک استراتژیک و کاهش تنش در فضاست.

«لیو پنگیو» سخنگوی سفارت چین در واشنگتن با اشاره به ۵۰۰۰ کلاهک هسته ای آمریکا به این وب‌سایت خبری گفت ایالات متحده باید «دیپلماسی مگافون» خود را متوقف کند.                              او  از کشورهایی که زرادخانه‌های هسته‌ای قابل توجهی دارند، خواست تا آن‌ها را کاهش دهند.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • خسارت سیلاب به منازل مردم در شهرک شهید کشوری ایلام
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع
  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • چین به بحث کنترل تسلیحات هسته‌ای ورود نمی‌کند
  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»
  • ورود پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده به ایلام
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها