Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@11:49:59 GMT

همسفر جدید همسر شاهرخ استخری +عکس

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۵۶۲۲

همسفر جدید همسر شاهرخ استخری +عکس

پربیننده ترین افزایش ۵۰درصدی حقوق کارمندان دولت/ اختصاص ۲۰هزار میلیارد تومان برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان فوری/ بلای جدید بورس تهران! قیمت یخچال فریزر اسنوا /۵اسفندماه برف و باران کشور را فرا می‌گیرد فوری/ قیمت خودرو دوباره ریزشی شد!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شاهرخ استخری برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام آمریکایی:آزادی اسرا به آتش‌بس طولانی در غزه منجر می‌شود

یک مقام آمریکایی مدعی شد که آزادی اسرا از غزه به «آتش‌بس فوری و طولانی» منجر خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک مقام ارشد آمریکایی در مصاحبه با خبرگزاری رویترز مدعی شد که آزادی اسرا به برقراری «آتش‌بس فوری و طولانی» در غزه منجر خواهد شد.
 
در اظهارات این مقام آمریکایی که امروز پنجشنبه مطرح شده سخنی از «آتش‌بس دائمی» که شرط گروه حماس برای توافق با آتش‌بس و تبادل اسرا است به میان نیامده است.  

مقام آمریکایی همچنین گفت که 17 کشور و آمریکا قصد دارند با صدور بیانیه‌ای خواستار آزادی اسرا برای پایان دادن به بحران غزه شوند.

"طوفان الاقصی" فلج بودن بازدارندگی اسرائیل را اثبات کردپیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکشاسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود

رسانه‌های اسرائیل می‌گویند حدود 129 نفر از افرادی که در روز 7 اکتبر در جریان عملیات «طوفان‌الاقصی» توسط حماس به اسارت گرفته شده‌اند در حال حاضر در غزه نگهداری می‌شوند. 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس پیش از این گفته که توافق بر سر آتش‌بس و تبادل اسرا تنها در صورت تحقق آتش‌بس دائمی در غزه منطقی است. آمریکا و اسرائیل با آتش‌بس دائم مخالفند و معتقدند که چنین رویدادی به نفع حماس است. 

انتهای پیام/  

دیگر خبرها

  • فوری | بازگشت حسن یزدانی به روی تشک کشتی + ویدئو
  • فوری/حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • مقام آمریکایی:آزادی اسرا به آتش‌بس طولانی در غزه منجر می‌شود
  • فوری: ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه عمل نکرده است
  • فوری: آلومینیوم- پرسپولیس با تماشاگر شد