Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@19:43:48 GMT

◄ آتش سوزی در ماهیرود/ آتش مهار شد+ تصاویر حادثه

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۵۷۶۱

تین نیوز

 روز گذشته  فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر و در توضیح آن عنوان شد که در مرز ماهیرود چند تانکر سوخت دچار آتش سوزی شده اند.

به گزارش تین نیوز، بازرس دوم انجمن صنفی رانندگان بیرجند و نماینده رانندگان در مرز ماهیرود در این زمینه به خبرنگار ما گفت: این حادثه بعد از ظهر روز گذشته (پنج اسفند) در مرز ماهیرود رخ داد ولی به خوبی مدیریت و آتش مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

آتش سوزی در مرز دوغارون + 2 فیلم از حادثه فیلم| روایت یک راننده افغانستانی از دلایل آتش سوزی در گمرک اسلام قلعه فیلم| عمق فاجعه در گمرک اسلام قلعه پس از آتش‌سوزی مقام دولت افغانستان: آتش‌سوزی اسلام قلعه تلفات جانی نداشت+ پنج فیلم از حادثه فیلم| وضعیت دردناک گمرک اسلام قلعه یک روز پس از آتش‌ سوزی مهیب

جعفر زارع افزود:  در مدت زمان حدود 2 تا سه ساعت با مدیریت مناسب و همکاری گمرک، شهرداری، نماینده منطقه، سپاه پاسداران، یگان مرزبانی، آتشنشانی، منطقه ویژه، بازارچه مرزی و شورای مرزنشینان و از همه مهمتر رانندگان فهیم آتش مهار شد.

او عنوان کرد: حادثه از یک ناوگان افغانستانی شروع شد که در حین سوخت گیری دچار آتش سوزی شد و راننده ایرانی با استفاده از پتو برای کمک به وی اقدام کرد که خودروی خود او نیز دچار آتش شد.

زارع تبا تاکید بر این که در این حادثه ناوگان افغانستانی کاملاً سوخت( هم تانکر و هم کشنده)، ادامه داد: در ناوگان ایرانی فقط تانکر سوخت.

وی گفت: فرآورده های سوختی اشتعال‌زا است و به همین دلیل امکان وقوع چنین رخدادی وجود دارد اما با  امکانات و مدیریت درست می توان درصورت وقوع چنین حوادثی، آن را مهار کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آتش سوزی در مرز دوغارون آتش سوزی در گمرک اسلام قلعه آتش سوزی در مرز اسلام قلعه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن

آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران خاموش شد و آسیبی به مسافران آن وارد نشده است.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی هتل پارسیان کوثر تهران که حوالی ساعت ۱۹:۳۰ دچار آتش شده بود، با این توضیح که آتش‌سوزی جزئی بوده و پس از ۱۵ دقیقه مهار شده است، جزئیات این حادثه را اینگونه شرح داد: این حادثه که در عصر روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) و در پی عملیات جوشکاری منبع ذخیره آب هتل رخ داده بود، در کمتر از ۱۵ دقیقه به طور کامل مهار و خطر سرایت آتش به دیگر طبقات هتل به طور کامل برطرف شد.

این حادثه در پی آتش گرفتن تعدادی اقلام جعبه مقوایی ظروف یکبار مصرف در طبقه منفی یک هتل رخ داد، که  با هماهنگی تیم فنی و مهندسی هتل و اتش نشانی منطقه ۶ تهران اقدامات ایمنی انجام و آتش به طور کامل خاموش شد.

آتش‌سوزی در طبقه منفی ۱ ساختمان غیراقامتی هتل (انبار) بوده است و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان رخ نداده و تمام مسافران هتل در سلامتی کامل هستند.

این تصاویر را روابط عمومی هتل از وضعیت این اقامتگاه پس از مهار آتش در اختیار ایسنا قرار داده است 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • نخیلات اشکنان لامرد در آتش سوخت