Web Analytics Made Easy - Statcounter

وجود ۷۰۰ معتاد متجاهر در لرستان نشانه خوبی نیست

 

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید موسی خادمی در افتتاح مرکز ترک اعتیاد مجتمع شهید بهشتی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به اینکه بهره‌برداری از این کار مهم اجتماعی چند ویژگی برجسته دارد، عنوان کرد: هماهنگی ایجاد شده بین دستگاه‌های درگیر همچنین استفاده از امکانات و توانمندی‌های موجود از مهمترین شاخص‌های این کار بود، یعنی می‌توان بدون اینکه به دنبال تعریف پروژه و اعتبار جدیدی باشیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بار اصلی  این کاربر دوش سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بود، علاوه بر اینکه مجموعه را در اختیار قرار دادند بخش عمده‌ای از هزینه‌های عمرانی و جاری  را هم تقبل کردند، البته از این به بعد دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی و دیگر دستگاه‌های متولی  باید پای کار باشند.

استاندار لرستان گفت: وجود هماهنگی خوب و امکان استفاده از امکانات موجود برای انجام یک اقدام مهم که اثر بخشی  آن در جامعه مشخص بود قابل تامل است، افراد معتادی که جان و زندگی خود را بی اراده و از سر ناآگاهی در معرض خطر قرار می‌دهند جزو مستضعف‌ترین افراد بوده و نیازمند کمک هستند.

خادمی خاطرنشان کرد: ارزش ساخت این اردوگاه برای چنین افرادی قطعا کمتر از ساخت مدرسه، مسجد و راه روستایی و عشایر نیست.

وی بیان کرد: ورود بسیج در این پروژه کار را هم از لحاظ مراحل مانند صیانت و مهارت آموزی و هم از حیث محتوایی یعنی آشنایی این افراد با ارزش‌های و مبانی دینی منتفاوت کرده و بدون شک درصد بازگشت این افراد به زندگی عادی به مراتب بیشتر خواهد بود.

استاندار لرستان  با اشاره به طراحی خوب مرکز ترک اعتیاد شهید بهشتی، افزود: امیدواریم در عمل  نیز این چنین شود و شاهد خروجی مناسب این مجموعه باشیم.

خادمی به تعداد معتاد متجاهر استان اشاره کرد و گفت: وجود ۷۰۰ معتاد متجاهر هر چند نسبت به استان‌های دیگر زیاد نیست اما برای استانی که خانواده در آن  تعریفی گسترده دارد عدد بالایی است و نشان می‌دهد اوضاع خوب نیست، بنابراین باید کمک کنیم که هیچ معتاد متجاهری در سطح استان نداشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اعتیاد شهید لرستان سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بر نقش رسانه‌ها در تبیین جنایات رژیم صهیونیسیتی در غزه و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علی درویشی، ظهر امروز، در نشست خبری با خبرنگاران گفت: رسانه در خط‌ّمقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.

او با اشاره به بی‌تفاوتی رسانه‌های صهیونیسیتی و آمریکایی به جنایات غزه، اضافه کرد: این رسانه‌ها حقوق‌بشر، مبانی انسانی و نسل‌کشی در فلسطین را زیر پا گذاشته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه رسانه‌ها در جهت‌دهی افکار عمومی نقش مؤثری دارند، تأکید کرد: نقش خبرنگاران در فرهنگ‌سازی، توسعه و رواج هنجارهای جامعه انکارنشدنی است.

درویشی با اشاره به تأثیر فضای مجازی و تولید محتوا در عصر کنونی خاطرنشان کرد: ارائۀ محتوای به‌روز و هم‌سو با ارزش‌ها یکی از وظایف رسانه‌ها است.

او با تأکید به اینکه دموکراسی غربی با وقوع جنایات در غزه زیر سؤال رفته‌است، اضافه کرد: ما باید ماهیت واقعی استکبار را برای نوجوانان و جوانان تبیین کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: برخی از شبکه‌های مجازی در آمریکا فیلتر می‌شود، اما رسانه‌های غربی این موارد را منعکس نمی‌کنند و ما باید مراقب باشیم که افکار جوانان به‌سمت استعمارگران گرایش پیدا نکند.

درویشی با نامیدن دنیای غرب به دنیای مدرن وحشی، اعلام کرد: ما نباید به نسخه‌پیچی‌ها استکبار اعتماد کنیم و  باید افکار جامعه را نسبت به این دوگانگی‌ها آگاه کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، متذکّر شد: مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.

او با بیان ارزش جایگاه معلم یادآور شد: ارتقای فرهنگ عمومی و پاسداشت حرمت‌ها مدیون حضور معلمان است و نام‌گذاری روز 12اردیبهشت به‌نام روز معلم دلیلی بر اهمیّت جایگاه این قشر در کشور است.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه