Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن رضایی عصر امروز در نشست با ائتلاف وحدت ملی در استان فارس ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع) گفت: ۴۰ سال از انقلاب اسلامی و ۲ سال از گام دوم گذشته است و ما در آغاز یک راه مهم در امتداد گذشته هستیم.

او با بیان اینکه گام دوم گام جهش پیشرفت است، گفت: باید پیشرفت‌های گذشته به ویژه در حوزه اقتصاد و فرهنگی جهش پیدا کند تا تمدنی که در شان انقلاب اسلامی و ملت ایران است، به وجود آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ایران باید در کانون جهان اسلام نقش آفرینی موثری داشته باشد، افزود: نمی‌خواهیم که عقاید خود را به دیگر کشور‌ها دیکته کنیم، اما به سیاست همسایگی و برادری معتقدیم.

رضایی با بیان اینکه جهان اسلام به کشور‌های پیشرو نیاز دارد، بیان کرد: ۲۰۰ سال است که کشور‌های اسلامی تحت استعمار و محاصره هستند، جهش در پیشرفت هم برای ایران اسلامی و هم کشور‌های اسلامی موثر است.

او با بیان اینکه در گام نخست انقلاب اسلامی بار سنگینی بر دوش ملت ایران بود و با موفقیت آن را پشت سر گذاشتیم، عنوان کرد: امروز هم در گام دوم بار سنگینی بر دوش ملت است، در گام نخست مسئله امنیت، اقتدار و سیاست مطرح بود و دشمن تلاش کرد که مانع ملت ایران شود، اما ناکام باقی ماند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه گام نخست را با کمک مردم سالاری دینی و دخالت دین در سیاست با سربلندی پشت سر گذاشتیم، افزود: این امر منجر به این شد که معماری بزرگی در امور سیاسی به وجود آوریم.

رضایی با تاکید بر اینکه در ابعاد نظامی، امنیتی، سیاسی گام بزرگی برداشته شده است، عنوان کرد: قبل از انقلاب تشکیل حکومت اسلامی از آرزو‌های ما بود، اما جمهوری اسلامی مستقر شد و امروز پس از ۴۰ سال مستحکم شده است.

او اقتصاد و فرهنگ را به مثابه اسباب داخل یک خانه دانست و گفت: پایه‌های خانه که مسائل سیاسی و نظامی است مستحکم شده، اما داخل خانه که اقتصاد و فرهنگ است باید تکمیل شود؛ اقتصاد و فرهنگ در حد آرمان‌هایی که در ابتدا مطرح شد باید رخ دهد تا کم کم تمدن اسلامی شکل گیرد.

رضایی با بیان اینکه دولت ایران به تعهدات خود عمل می‌کند و نوبت به کشورهای آمریکا و اروپا که میرسد تمام کاغذ‌ها را پاره و تحریم‌های شدید علیه ایران درست می‌کنند، اظهار داشت: دشمنان با ایجاد جنگ اقتصادی و سیاسی، اسرائیل را در امارات و بحرین و جمهوری آذربایجان مستقر کردند و این دشمن است و ملت ایران با تمام توان در مقابل دشکمنان خواهد ایستاد.

او با اشاره به ستون پنجم که در پشت سر جمهوری اسلامی ایران حرکت میکند رانت واران هستند، افزود: این رانت واران از منافقین گام اول هم بدترند. دوم نفوذی‌ها و سوم بازیگران سیاسی! و امروز با یک فساد مواجه نیستیم علاوه بر فساد اقتصادی مفسدان امنیتی نیز هستند که عوامل نفوذی اطلاعات سردار قاسم سلیمانی را به آمریکایی‌ها دادند، همچنین تردد شهید فخری زاده را به موساد دادند، افرادی هستند که حدود ۲ سال پیش نطنز را منفجر کردند.

رضایی با بیان اینکه فساد امنیتی کمتر از فساد اقتصادی نیست و باید چاره اندیشی شود، گفت: مسئله سوم فساد سیاسی است.

دبیر تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اولین گام برای گام دوم انقلاب؛ سالم سازی اقتصادی، امنیتی و سیاسی است و بایستی بطور جدی انجام شود همانطور که سالم سازی با اقتصاد شروع شده است و اگر این مهم برای برای مبارزه با امنیت و سیاست انجام نشود، مردم انتخابات انجام میدهند و باز هم شاهد آثار آن نمی‌شوند و تمام آثار پیروزی‌های گام انقلاب زیر سوال می‌ود.

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دبیر تشخیص مصلحت نظام گام دوم انقلاب بصیرت افزایی و وحدت ملت ایران کشور ها گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چند ثانیه

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند