Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا تیم های خیبر و شهید قندی یزد روز چهارشنبه از دور سوم مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور، ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی خرم آباد به مصاف هم رفتند و در پایان ۱۲۰ دقیقه‌ تلاش، بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در نهایت کار به ضربات پنالتی کشید و تیم خیبر با نتیجه چهار بر ۲ به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق نادرپور، احمد زارعی، جواد نصیر، مصطفی علیخانی، امیر غلامی(تعویض با هادی اکرمی) ، یزدان کاکاوند، بهرام احمدی، عارف رستمی، حسین مددی، میلاد سوری( تعویض با حمدالله ابدام) و احمد نصیر یاران عبدالله ویسی در تیم خیبر بودند.

شاگردان رضا حسن زاده در تیم شهید قندی یزد نیز حمیدعرفانی، رضا فرجی، مهران مستاجران، سید جواد شفیعی پور، نیما دلاوری، کیوان صالحی، دهقان طرز جانی، سامان مهرابی ( تعویض با سجاد عسگری) ، حسین علیپور، مرتضی حیدری و وحید نورمحمدی بودند.

ایمان شاه ولی داور وسط، علی ممبینی، مازیار معتمدنیا کمک داور و عادل بیت سیاح داور چهارم این دیدار بودند.

تیم خیبر خرم‌آباد با این برد در جمع ۳۲ تیم حاضر در جام حذفی قرار گرفت و در انتظار قرعه‌کشی روز جمعه هشتم اسفند ماه برای حضور در دور دوم رقابت‌ها خواهد بود.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون فوتبال ایران خیبر خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال ایران خیبر خرم آباد فوتبال فدراسیون فوتبال ایران خیبر خرم آباد لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی گوهری پس از پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری پس از اینکه در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس به میدان رفت و نمایش خوبی داشت و در ضربات پنالتی دو ضربه دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری را مهار کرد و مقدمات صعود تیمش را فراهم ساخت، در دیدار برابر فولاد خوزستان روی نیمکت نشست و به نوعی یک جلسه استراحت داشت، اما بازگشت او در جدال با پیکان همراه با کلین‌شیت شد.

احمد گوهری، دروازه‌بان تیم آلومینیوم اراک، در مسابقه دیروز با یک عملکرد موفق در مقابل تیم پیکان، پیروزی یک بر صفر را همراه با تیمش به دست آورد، ولی بازی آینده او مقابل تیم صنعت نفت نیز خاص خواهد بود و این گلر برابر تیم سابق خود قرار می‌گیرد.

عملکرد درخشان احمد گوهری در دروازه‌ی تیم آلومینیوم اراک، موجب شد که تیمش به پیروزی یک بر صفر در مقابل پیکان برسد و نقش مهمی در این بازی با خروج‌های به‌موقع و بازی‌سازی از عقب زمین برای مدافعان و بازیکنان هجومی تیمش داشت.

احمد گوهری پس از دیدار حذفی مقابل پرسپولیس و تیم سابقش، در جدال با پیکان توانست هفتمین کلین‌شیت فصل خود را به ثبت برساند و علاوه بر آن، یک برد مهم را همراه تیمش برای صعود به رده هشتم جدول تجربه کند و امیدوار است این روند را در مسابقات آینده نیز ادامه بدهد.

دیگر خبرها

  • حسرت بزرگ سردار؛ وقتی کارلوس کی‌روش گفت: تعویض؛ خودم داوطلبانه قبول کردم
  • لر آره‌نا استادیوم اختصاصی خیبر شد
  • تلاش تیم‌های بالا و پایین جدول برای صعود و بقا
  • خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه " لر آرنا " میزبان حریفان خواهد بود
  • خوشحالی گوهری پس از پرسپولیس (عکس)
  • گل‌گهر در آستانه جام حذفی کامل شد
  • نام جدید ورزشگاه خیبر خرم آباد؛ «لُر آره‌نا»!
  • خیبر با «لُر آره‌نا» به لیگ برتر می‌رسد؟
  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!