Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@07:13:19 GMT

پزشک استقلال: مصدومیت بابک مرادی جدی نیست

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۵۹۳۷

پزشک تیم فوتبال استقلال درباره بازیکنان آسیب‌ دیده این تیم داریوش شجاعیان و بابک مرادی توضیحاتی را ارائه داد.

بابک مرادی و داریوش شجاعیان بازیکنان مصدوم استقلال هستند که در روزهای اخیر به جای حضور در تمرینات راهی کلینیک پزشکی شده‌اند تا بهبودی کامل خود را به دست آورند.

مهدی سیاه‌پوش، پزشک تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت این بازیکن توضیحاتی را ارائه کرد، او در ابتدا درباره بابک مرادی اظهار داشت:

آسیب‌ دیدگی بابک مرادی جدی نیست و او به احتمال زیاد می‌تواند در بازی با مس رفسنجان استقلال را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور حتم این بازیکن به زودی در تمرینات استقلال شرکت خواهد کرد و از این بابت مشکلی ندارد.

پزشک استقلال خاطرنشان کرد:

داریوش شجاعیان شرایط متفاوتی نسبت به بابک مرادی دارد و به احتمال زیاد نمی‌تواند در اولین بازی دور برگشت لیگ برتر استقلال را همراهی کند.

اخبار داغ 

بهترین گلزنان سال 2021 | مهدی طارمی بالاتر از کریستیانو رونالدو وحید فاضلی در طرفداری: جادوگر با من تماس گرفت و گفت مشکل نساجی ماورایی است، نه فنی! بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت توماس توخل: به اتلتیکو مادرید اجازه نفس کشیدن ندادیم یوسوا کیمیش و ثبت یک رکورد عالی طی 50 بازی نخست در لیگ قهرمانان اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بابک مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن

لوکاکو، مهاجم رم مقابل بایرلورکوزن خواهد بود.

روملو لوکاکو که به دلیل مصدومیت، دو بازی اخیر آاس رم مقابل بولونیا و سپس ناپولی را از دست داده بود، آماده بازگشت به میادین است.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ لوکاکو بعد از ۱۰ روز مصدومیت از امروز به تمرینات گروهی جالوروسی بازگشت و می تواند رم را  در بازی حساس پنج شنبه شب مقابل بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به میدان برود. لوکاکو در جریان برتری ۲-۱ رم مقابل میلان در لیگ اروپا از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • منتظر محمد مصدوم شد