Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:40:05 GMT

سپاه محور اقتدار نظام است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۶۱۰۷

سپاه محور اقتدار نظام است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم الهدی ظهر چهارشنبه در آئین بهره‌برداری و رونمایی از پروژه‌های عمرانی اقتصاد مقاومتی مشهد با اشاره به ولادت حضرت علی (ع) اظهار کرد: تولد حضرت علی (ع) در کعبه، علاوه براینکه افتخار و امتیاز برای امیرالمومنین (ع) است، بیانگر این است که ممتازترین افراد در کره خاکی مردم وابسته به ولایت امیرالمومنین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه سپاه فقط یک نهاد نظامی محسوب نمی‌شود، بلکه مفیدترین و پر برکت ترین نهاد این نظام محسوب می‌شود گفت: سپاه پر برکت ترین و مفید ترین نهاد نظام در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی است.

امام جمعه مشهد موفقیت‌های به دست آمده در حاشیه شهر مشهد را حاصل فداکاری و ایثارگرهای سپاه دانست و اظهار کرد: جلب مشارکت‌های مردمی و محرومیت زدایی به شکلی که در خراسان رضوی اتفاق افتاده است در بین استان‌های سراسر کشور کم نظیر است.

وی افزود: هماهنگی، یکپارچگی و وحدت فرمانده سپاه امام رضا (ع) با دیگر ارگان‌ها و مدیران دیگر دستگاه‌ها باعث ظهور ظرفیت‌های موجود شده است.

آیت الله علم الهدی ظرفیت سپاه را فراتر از یک نهاد نظامی دانست و اظهار کرد: به نتیجه رسیدن تلاش‌های گسترده سپاه در حاشیه شهر مشهد نشان می‌دهد در سایه هماهنگی و تلاش می‌توان از ظرفیت بالای سپاه و دیگر نهادها به خوبی استفاده کرد.

وی گفت: آن عناصری که سپاه را صرفاً یک نهاد نظامی می‌دانند و به بهانه اینکه سپاه یک نهاد نظامی است و نباید در عرصه‌های سیاسی فعال باشد بدانند سپاه محور اقتدار نظام در همه عرصه‌ها مانند عرصه‌های محرومیت زدایی، عمران و سازندگی و توسعه اقتصادی کشور مطرح است.

امام جمعه مشهد مسائل فرهنگی، امنیتی و محرومیت‌زدایی حاشیه شهر مشهد را یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: در بحث فرهنگی و امنیتی تمام دستگاه‌های مرتبط با محوریت سپاه موفقیت‌های خوبی داشتند و در بحث محرومیت زدایی نیز پس از دو سال فعالیت و تلاش شاهد نتیجه خوبی هستیم.

کد خبر 5155696

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مشهد آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا شیراز زلزله سی سخت کرونای انگلیسی شهرستان کرج مشهد شهرکرد اردبیل گرگان محرومیت زدایی یک نهاد نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه شهرکرد با شاره به عملیات طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق، گفت: امروز عرصه بین‌الملل تغییرات سریعی کرده که اقتدار جمهوری اسلامی ایران، این تغییرات دنیا را ایجاد کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار داشت: باید مسئولان توجه ویژه‌تری به ورزش زورخانه‌ای داشته باشند، در شهرکرد تنها یک زورخانه وجود دارد که آن هم مشکلات قابل توجهی دارد که امید است زورخانه جدیدی شکل گیرد.

وی همچنین به روز شوراها اشاره کرد و گفت: توجه به شوراها از مسائل بسیار مهم است چرا که شوراها، کمک کننده و نیازمند حمایت هستند‌. شوراها باید مطالبات را به درستی بیان و با واقع گرایی مسائل را به مسئولین منتقل کنند تا مشکلات مردم کاهش یابند. 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به هفته معلم و تبریک این ایام، گفت: معلم به عنوان یک الگوی تمام عیار، موثر و مفید برای جامعه است‌. خوشبختانه فرهنگیان کشور به خوبی در صحنه هستند اما جهت دهی علمی و فکری، ایمانی و شکل دادن آینده سازان ما به دست معلمین است.

نکونام با تاکید بر اینکه ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند، افزود: پایگاه نماز جمعه مردمی بوده و سخن اصلی در این پایگاه‌ها، درد مردم است. مواضع امام جمعه از مواضع رهبر اسلامی گرفته می‌شود و باید خط و مشی رهبری را داشته باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز کار و کارگر، مطرح کرد: انتظار کارگران این است که مسئولین صدای آنها را بشنوند. کارگر و محیط کار باید نشاط داشته تا بتواند موثر باشد و جهش تولید محقق شود. رسانه‌ها و مطبوعات هم باید کمک کنند و مطالبات را منعکس کنند.

نکونام در پایان با بیان اینکه امروز در عرصه بین‌الملل شاهد تغییر سریعی هستیم، خاطرنشان کرد: بعد از وقایع طوفان الاقصی و قدرت نمایی یمنی‌ها و مکمل آنها عملیات وعده صادق، افکار و نگاه جهانی تغییر پیدا کرده و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، این تغییرات را در دنیا ایجاد کرده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند