Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@12:51:03 GMT

محمودی: تمام بازیکنان ماشین‌ سازی را حفظ می کنیم

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۶۴۷۰

مدیر تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت قصد داریم تمام نفرات را حفظ کنیم و در کنار آن تیم را تقویت کنیم.

کاظم محمودی، مدیر تیم ماشین سازی در خصوص حضورش در تیم ماشین‌سازی تبریز گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، محمودی در ابتدا اظهار داشت:

قبلاً مدتی در خدمت تیم تراکتور بودم و الان صلاح بر این شد که به ماشین‌سازی بیایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبالم را از جوانان ماشین‌سازی شروع کردم و با آن تیم آقای گل لیگ تبریز شدم. حالا قسمت شده بعد از حدود 32 سال به جایی که فوتبال را از آنجا شروع کردم برگردم. از پیشکسوت‌های ماشین‌سازی و فوتبال تبریز رخصت می‌گیرم و امیدوارم هواداران در آذربایجان چه طرفدار تراکتور و چه طرفدار ماشین‌سازی از ما حمایت کنند تا بتوانیم این بار سنگین را به منزل برسانیم. از محمدرضا زنوزی هم تشکر می‌کنم به من اعتماد کرد و این مسئولیت را به من سپرد. ان‌شاالله بتوانم پاسخ زحماتش را بدهم.

مدیر تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در مورد حفظ بازیکنان فعلی تیم عنوان کرد:

ما یک بازیکن یعنی پیمان بابایی را از دست دادیم اما قصد داریم تمام نفرات را حفظ کنیم و در کنار آن 3-4 بازیکن را با نظر پاشازاده جذب خواهیم کرد. هم زنوزی و هم هیات مدیره باشگاه تلاش می‌کنند که مشکلات تیم رفع شود و روند صعودی را در پیش بگیرد. امیدواریم با حمایت مردم نتایج خوبی بگیریم و این سهمیه فوتبال آذربایجان را در لیگ برتر حفظ کنیم. ماشین‌سازی قدیمی‌ترین تیم شمال غرب ایران و یکی از ریشه‌دارترین تیم‌های فوتبال ما است. حیف است این سهمیه استان از دست برود. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که ماشین‌سازی در لیگ برتر بماند. 

محمودی در مورد اینکه آیا سرمربی جدید ماشین‌سازی لیستی را برای تقویت تیم به باشگاه ارائه کرده است، گفت:

بله او لیست خودش را ارائه داده و در حال برنامه‌ریزی برای شروع مذاکرات با بازیکنان مدنظر پاشازاده هستیم.

مدیر تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در خصوص مدیرعامل جدید این باشگاه گفت:

حامد نجفی از بهترین مدیران ورزشی کشور است. او در فوتسال مس سونگون را قهرمان ایران و حتی آسیا کرد. در باشگاه تراکتور معاون ورزشی بود و پیش از این نیز عضو هیأت مدیره باشگاه ماشین‌سازی بود. سوابق خوبی دارد و یک مدیر کاربلد است. ان‌شاءالله مجموعه‌ای باشیم که بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. حیف است ماشین‌سازی در این جایگاه باشد. البته دوستان و عزیزان قبلی هم زحمت کشیدند و من نمی‌خواهم زحمات آنها را زیر سوال ببرم. امیدوارم بتوانیم تیم را از این بحران خارج کنیم.

مدیر تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در مورد تمرین امروز ماشین سازی که پس از چند روز تعطیلی با حضور سرمربی جدید برگزار شد،گفت:

همه بازیکنان به جز ایمان باصفا که دچار مصدومیت شده حضور داشتند. اتابک زارعی هم مصدوم است اما با این وجود بر سر تمرین حاضر بود. ان‌شاالله او نیز مشکلش برطرف شود و بتواند به جمع سایر بازیکنان برگردد و به تیم کمک کند.

اخبار داغ 

بهترین گلزنان سال 2021 | مهدی طارمی بالاتر از کریستیانو رونالدو سوشا مکانی پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس و نفت آبادان را بست / سند بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت هالند: لواندوفسکی دیوانه است؛ من یک گل بزنم، او سه گل می زند! اولیویه ژیرو، متخصص خلق شاهکار / کاریکاتور

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز حفظ کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به ضرورت تعیین سقف ارزی برای عرصه تولید افزود: ۱۴۰ طرح نیمه تمام صنعتی و برخی از واحد‌های صنعتی موجود که نیازمند منابع ارزی برای خرید مواد اولیه هستند در انتظار تسهیلات قرار دارند. 
تیمور پورحیدری با بیان اینکه  واحد‌های صنعتی برای تامین سرمایه در گردش با توجه به نوسانات قیمت نیازمند تسهیلات با بازپرداخت بیش از ۲ سال هستند، افزود: واحد‌های صنعتی که جدید تاسیس شده اند، چون سابقه فعالیت ارزی ندارند در این خصوص با چالش جدی مواجه اند.
وی با اشاره به حمایت‌های وزارت صمت اضافه کرد: پیگیری‌های مستمر، الزام ثبت برنامه تولید، تامین ارز بخش تولید و بازرگانان از جمله اقدامات این وزارتخانه است. 
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان به صف انتظار دریافت ارز در بانک مرکزی اشاره و تصریح کرد: بررسی‌ها حاکیست که سود تسهلات بانکی از ۳۱ تا ۳۹ درصد در حال افزایش است و بانک‌ها نیز غیررسمی به مشتریان اعلام می‌کنند که می‌توانند تسهیلات با این درصد پرداخت کنند.
وی، ابلاغ تسهیلات جدید و فوری را  مهمترین راهکار برای کارگشایی صنایع  گیلان در راستای تحقق شعار سال دانست.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند