Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@12:05:23 GMT

آماده باش محمود فکری به سیدحسین حسینی

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۶۵۸۳

شانس دروازه بان شماره یک استقلال برای حضور در بازی برابر مس رفسنجان بیشتر از رقیب خود است

سیدحسین حسینی احتمالا در بازی با مس رفسنجان درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت.

به گزارش طرفداری، محمود فکری در طول نیم فصل اول نشان داده در 2 صورت دروازه بان تیمش را تغییر می دهد، یکی وقتی تیمش شکست بخورد و دیگری زمانی که یکی از آنها اشتباه تاثیرگذاری انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا رشید مظاهری برای بازی پیش رو هر 2 شرط را دارد چون هم استقلال در بازی آخر برابر سپاهان شکست خورد و هم دروازه بان این تیم روی یکی از دو گل خورده مقصر اصلی بود.

از استقلال خبر می رسد محمود فکری در روزهای اخیر با سیدحسین حسینی جلسه ای برگزار کرده و به او آماده باش داده برای بازی با مس رفسنجان آماده قرار گرفتن درون دروازه استقلال باشد.

مظاهری و سیدحسین حسینی 2 دروازه بان تراز اول هستند که هر دو برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی با هم رقابت دارند و فعلا سهم بازی های رشید بیشتر بوده است.

اخبار داغ 

بهترین گلزنان سال 2021 | مهدی طارمی بالاتر از کریستیانو رونالدو سوشا مکانی پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس و نفت آبادان را بست / سند بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت هالند: لواندوفسکی دیوانه است؛ من یک گل بزنم، او سه گل می زند! اولیویه ژیرو، متخصص خلق شاهکار / کاریکاتور

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سیدحسین حسینی دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال باید روز چهارشنبه و در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر، به مصاف تراکتور برود. آبی ها در این بازی، سیدحسین حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و محمدرضا خالدآبادی وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده خواهد داشت.

خالدآبادی که تابستان گذشته و با انتقالی پر سر و صدا از هوادار به استقلال پیوست، تاکنون در این فصل فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده و او قرار است که در جدال حساس برابر تبریزی ها، با ایستادن در قفس توری تیمش، اولین بازی خود را تجربه کند.

سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و در صدر جدول بیشترین کلین شیت در میان گلرهای لیگ برتر قرار دارد، حالا در یکی از تعیین کننده ترین مسابقات این فصل، حضور نخواهد داشت و همین موضوع سبب شد تا او از هم تیمی اش حمایت کند.

کاپیتان استقلال با انتشار تصویری از تمرین امروز آبی ها و عکسی از خودش در کنار خالدآبادی نوشت: "مطمئنم که می درخشی و همه ما را خوشحال می کنی."

بهزاد غلامپور، مربی گلرهای استقلال نیز با انتشار پستی برای خالدآبادی، به شاگردش روحیه داد تا بتواند در بازی با تراکتور، بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس