Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:19:41 GMT

رسمی؛ کاپیتان شهرخودرو به نساجی پیوست

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۶۷۸۲

نساجی با جذب کاپیتان شهرخودرو، تعداد خریدهای زمستانی خود را به عدد چهار رساند.

به گزارش ورزش سه؛ باشگاه نساجی مازندران با جذب  رضا دهقانی، مرتضی آقاخان و سعید جلالی‌راد طی روزهای اخیر، یکی از پرکارترین باشگاهها در زمینه نقل و انتقالات بود. این باشگاه دقایقی پیش نیز با نهایی کردن انتقال اکبر صادقی چهارمین خرید زمستانی خود را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طی چند روز گذشته اکبر صادقی کاپیتان شهر خودرویی‌ها که به دنبال فسخ قرارداد خود پس از چهار سال همکاری با مشهدی‌ها بود، به دلیل شرط پرداخت رضایت‌نامه در تمرینات این تیم شرکت می‌کرد اما او روز گذشته و در اولین جلسه تمرینی آماده‌سازی برای دیدار با ماشین‌سازی شرکت نکرد تا نشان بدهد به توافق نهایی برای جدا شدن از جمع شاگردان رحمتی رسیده و می‌خواهد نیم‌فصل دوم لیگ بیستم را در تیمی دیگر بگذراند.

 

در حالیکه کاپیتان شهرخودرو پیشنهاداتی هم از باشگاههای مس رفسنجان و آلومینیوم اراک داشت در نهایت با قائمشهری ها به توافق رسید تا پیراهن نساجی را در نیم فصل دوم به تن کند.

 

گفتنی است که صادقی در نیم فصل اول با ۱۱۹۶ دقیقه حضور در میدان، دومین بازیکنی بود که بیشترین بازی را برای شهرخودرو در نیم فصل دوم انجام داده بود. او که یکی از مهره های اصلی تیم رحمتی به شمار می رفت، یک گل و دو پاس گل هم در دور رفت از خود به جای گذاشته بود.

 

اکبر صادقی شهر خودرو نقل و انتقالات نیم فصل 1399

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اکبر صادقی شهر خودرو نقل و انتقالات نیم فصل 1399 نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با علما و روحانیان اهل سنت با بیان اینکه کشور از نظر امنیتی شرایط مناسبی دارد، اظهار کرد: امنیتی که امروز در کشور داریم یک نعمت است که در کشورهای همجوار وجود ندارد.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی وحدت اهل سنت و تشییع تالش را مثال زدنی دانست و گفت: تمام نقشه‌های دشمنان نظام برای اختلاف افکنی بین اهل تسنن و تشیع تاکنون با هوشیاری مردم و مسؤولان به ویژه علمای گرانقدر ناکام مانده است.

وی افزود: کشورهای غربی به دنبال کم رنگ کردن شئونات اسلامی و معرفی نادرست اسلام و ترویج رفتارهای غیر اخلاقی و غیر اسلامی هستند که هوشیاری خانواده‌ها در بی اثر کردن این توطئه فرهنگی دشمنان تأثیر گذار است.

مدیر کل دادگستری گیلان با بیان اینکه بزرگترین سرمایه تالش، وحدت بین شیعه و سنی است، گفت: روحانیان اهل سنت همیشه همراه و پشتیبان ولایت فقیه هستند و با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و نقش بسزایی در رشد و تعالی جامعه و بنیان خانواده‌ها دارند.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در پایان خواستار حضور و همکاری نخبگان، ریش سفیدان و علمای اهل سنت در حل اختلافات مردمی قبل از رسیدن مشکلات به محاکم دادگستری شد.

کد خبر 6094145

دیگر خبرها

  • طرز تهیه اکبر جوجه با رب انار در خانه + ویدئو | راز خوشمزه شدن اکبر جوجه به روش شمالی‌ها | سس ناردون چیست ؟
  • افشای نمرات تحصیلی رائفی پور؛ نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • علی‌اکبر طوفان‌پناه به کما رفت
  • طرز تهیه اکبرجوجه با آب نمک به سبک رستورانی
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • طرز تهیه اکبر جوجه با آب نمک به سبک رستورانی + راز خوشمزگی و نرم شدن گوشت جوجه
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان