Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@04:23:46 GMT

لیست خرید پرستاره استقلال

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۶۸۹۱

لیست خرید پرستاره استقلال

محمود فکری حالا که ماندگار شده لیست خرید بازیکنان خود را در اختیار مدیران استقلال قرار داده است. لیستی که به نظر نمی‌رسد مدیران این باشگاه توانایی به خدمت گرفتن این بازیکنان را داشته باشند. در لیست فکر بازیکنانی مانند طالب ریکانی، میلاد جهانی، امین قاسمی‌نژاد، احسان حاج صفی، اشکان دژآگه، میثم تیموری، حامد پاکدل و مهدی کیانی دیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیستی که به خدمت گرفتن تنها یک گزینه از آن مانند به سرانجام رساندن یک ماموریت سخت است.

در لیست مورد نظر فکری تنها گزینه در دسترس مهدی کیانی بود که در سپاهان شرایط خوبی نداشت. باقی بازیکنانی که محمود فکری خواستار به خدمت گرفتن آنها شده نفرات تعیین کننده‌ای در تیم‌های خود هستند که حتی در صورت راضی شدن باشگاه‌شان هزینه گزافی به مدیریت استقلال برای جذب آنها تحمیل خواهد کرد. در واقع لیست محمود فکری بیشتر از آنکه برای ترمیم نقاط ضعف استقلال باشد به نوعی شبیه به یک انقلاب تیمی در نیم فصل است.

 لیستی که از سرمربی آبی‌ها رسانه‌ای شده (که به زعم کارشناسان فوتبال تیم پرمهره‌ای در اختیار دارد) بیشتر برای نخریدن است تا خریدن.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند علی انصاریان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد

آفتاب‌‌نیوز :

قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی‌تر عمل کند.

 بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم‌های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است، اما مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار