Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@13:37:26 GMT

سیستم کنترل حوزه‌های آبریز خوزستان راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۶۹۷۷

سیستم کنترل حوزه‌های آبریز خوزستان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار خوزستان، امروز در حاشیه بازدید از مرکز مدیریت دیسپاچینگ(رصدخانه) آب و انرژی سازمان آب و برق خوزستان اظهار کرد: یکی از معضلات خوزستان مشکلاتی است که در سال‌های کم‌آبی و پرآبی با آن مواجه می‌شود.

وی افزود: این مشکلات روی زندگی مردم اثرگذار است و ما نیز در آستانه بهار و با توجه به احتمال بارندگی‌های بیشتر، جهت بررسی نظر کارشناسان، وضعیت سدهای موجود، روان‌آب‌ها و همچنین میزان دبی آبی که وجود دارد و در راستای پیشگیری از مرکز رصدخانه سازمان آب‌وبرق بازدید کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار خوزستان عنوان کرد: یک سیستم الکترونیک و مانیتورینگ قوی تعریف شده که میتواند از سرچشمه تا انتهای ورودی آب‌ها را به صورت دقیق تحت کنترل قرار دهد.

وی افزود: در این سیستم مسیرهای مختلفی که ممکن است طغیان رودخانه یا افزایش روان‌آب‌ها را داشته باشیم و همچنین مسیر سیلاب‌ها نیز ترسیم می‌شود.

سلیمانی دشتکی ضمن بررسی اقدامات پیشگیرانه بیان کرد: سیستم الکترونیک به شکل کامل راه‌اندازی شده است و تعدادی متخصص جوان بسیار مسلط مسوولیت مدل‌های شش‌گانه یا هفت‌گانه‌ای هستند که ترسیم شده است.

وی افزود: تمام حوزه‌های آبریز، روان‌آب‌ها و سرچشمه سدها قابل کنترل و مدیریت است و امیدوارم این سیستم نرم‌افزاری به‌روزی که تعریف شده، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌ها را جلوی راه مدیران قرار دهد تا به موقع تصمیمات لازم اتخاذ شود و مردم دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان سیل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، جبهه پایداری انقلاب اسلامی، نامزدهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز را معرفی کرد.

بر این اساس، محمد جواد سعدون زاده و سید امیر موسوی جبیلی از حوزه انتخابیه آبادان و ابراهیم متینیان از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به عنوان نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در خوزستان معرفی شدند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۱۱ اسفند با مشارکت ۲۵ میلیون نفر از مردم کشورمان برگزار شد؛ البته این انتخابات در برخی حوزه‌ها به مرحله دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6094883

دیگر خبرها

  • سهم ۲۴ درصدی آبخیزداری از کل حوزه‌های سیل خیز کشور/ اعتبار کافی نیست
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز
  • احتمال افزایش خروجی سد دز
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند
  • راه‌اندازی هنرستان‌های جوار صنعتی یکی از برنامه‌های خوزستان