Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: در سیستم آموزشی کشور اسلامی باید نخستین آموزش به کودکان مبانی دین و قرآن باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در ششمین اجلاسیه استانی نماز در یزد که با حضور ویدیو کنفرانسی حجت الاسلام قرائتی برگزار شد اظهار داشت: نماز مسئله‌ای مهم است و نقش اجتناب ناپذیری در توسعه فرهنگی و دینی جامعه ایفا می‌کند، ترویج فرهنگ نماز بین اقشار مختلف جامعه ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی را بیان کرد: حرکت‌های بسیار خوبی توسط ستاد اقامه نماز استان یزد صورت گرفته است، برپایی نماز جماعت مدارس و ادارات از جمله این موارد می‌باشد.

امام جمعه یزد تصریح کرد: با برنامه‌ریزی، اهتمام و جدیت مسئولان در خصوص اجرای برنامه‌های مورد نیاز شاهد ترویج فرهنگ اقامه نماز خواهیم بود.

ناصری ادامه داد: به جهت نهادینه‌سازی فرهنگ دینی به خصوص اقامه نماز لازم است این آموزش‌ها را در مدارس برای کودکان آغاز کنیم و تا هم رشد کرده و هم جامعه را رشد دهند.

وی با اشاره به اینکه هنوز به حد ایده‌آل تفکر، تعقل و تدین شایسته جامعه اسلامی نرسیدیم خاطر نشان کرد: در سیستم آموزشی کشور اسلامی باید اولین آموزش به کودکان آموزش مبانی قرآن باشد.

کارهای اثربخش در ترویج فرهنگ اقامه نماز تقویت شوداطلس فرهنگی مساجد استان یزد تهیه می‌شودامام جمعه یزد: دانش‌آموزان پایه‌گذار تحول در سیستم آموزشی باشند

امام جمعه یزد تصریح کرد: سیستم آموزشی جامعه نیازمند تحول است و هماهنگ باید برای رسیدن به بهترین شیوه آموزش تلاش کنند، به نظر می‌رسد لازم است در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به مبحث قرآن و دین بیشتر توجه شود.

ناصری با بیان اینکه اگر معلم مدرسه از قرآن و مفاهیم دینی درک درستی نداشته باشد نمی‌تواند دانش‌آموزان را مطابق پتاسیل‌های دینی پرورش دهد گفت: بنابراین دانشگاه فرهنگیان به تربیت معلمان در خصوص مباحث قرآنی بپردازد.

انتهای پیام/781/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستم آموزشی اقامه نماز استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ستاد اطلاع رسانی نماز جمعۀ تهران، نماز جمعۀ این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی اقامه خواهد شد.

گفتنی است، درب‌های دانشگاه تهران جهت اقامه نماز جمعه ۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح باز خواهند شد.

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • ضرورت حفظ روابط دوستانه در بین فرهیختگان و دانشگاهیان
  • بازآفرینی داستانی از پهلوان ایرانی برای کودکان/ نمادی از فرهنگ پهلوانی در« پهلوان و فیل»
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم