Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری عراق تاکید کرد بغداد و واشنگتن خواهان حضور دائمی نیروهای خارجی در عراق نیستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، «برهم صالح»، رئیس جمهوری عراق تاکید کرد بغداد و واشنگتن خواهان حضور دائمی نیروهای خارجی در عراق نیستند.

صالح در گفت‌وگو با اندیشکده «بروکینگز» با بیان اینکه عراق برای تقویت مناسبات خود با کشورهای شورای همکاری تلاش می‌کند، اظهار کرد: آرزو می‌کنیم که روابط‌مان با ایران منجر به تحقق ثبات در عراق و همسایگان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رابطه منحصر به فرد عراق با ایران می‌تواند به سود منطقه باشد، تصریح کرد: عراق شاهد جنگ‌های نیابتی در اراضی خود بوده است.

رئیس جمهوری عراق با اشاره به اینکه عراق در دوران نظام صدام مایه گرفتاری‌ها بود، خاطرنشان کرد: ماموریت ضد داعش هنوز تکمیل نشده است و هسته‌های تروریستی در سوریه فعال هستند و نبرد علیه تروریسم باید تداوم پیدا کند.

وی اظهار کرد: دولت عراق و ایالات متحده آمریکا خواهان حضور دائمی نیروهای خارحی در عراق نیستند.

برهم صالح درخصوص انتخابات زودهنگام آتی عراق که قرار است در دهم اکتبر آتی برگزار شود، گفت: ما خواهان تضمین برگزاری انتخاباتی آزاد و سالم در عراق هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داعش در عراق خواهان حضور دائمی نیروهای عراق نیستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران

«حسن زرنگار» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش ایسنا، سرکنسول کشورمان در این ملاقات بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور، افزایش مراودات تجار، بازرگانان و بخش خصوصی، جایگاه شهر مکه مکرمه و ابعاد اقتصادی مرتبط با مایحتاج حجاج، امکان برگزاری انواع نمایشگاه‌ها در دو کشور و همچنین تجربه‌های موفق شرکت‌های ایرانی در اجرای انواع پروژه‌ها در کشورهای گوناگون تاکید کرد.

دیدار سرکنسول ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه

رئیس اتاق بازرگانی مکه مکرمه نیز ضمن ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط همه جانبه ایران و عربستان مبتنی بر تاکیدات محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان سعودی و  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی در چارچوب بخش خصوصی تاکید کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران