Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی امروز چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح مرکز صیانت از معتادان متجاهر لرستان که توسط سپاه احداث و راه اندازی شده، اظهار داشت: یک زنجیره کامل و با رعایت بالاترین استانداردهای بهداشتی، درمانی، روانی و معنوی در این مرکز ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: این فضای بسیار خوب که با همکاری مسئولان استان و همچنین با تلاش و مجاهدت فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ایجاد شده، یک الگو در سطح کشور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: البته ما در ۱۰ استان این مراکز درمان و صیانت از معتادان متجاهر را راه اندازی کرده ایم تا الگوی کاملی برای بازگشت معتادان متجاهر که فرزندان این مرز و بوم هستند و دچار آسیب اجتماعی اعتیاد شده اند، باشد.

کد خبر 5155828

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بسیج مستضعفین سردار غلامرضا سلیمانی معتادان ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر شیراز زلزله سی سخت کرونای انگلیسی مشهد شهرستان کرج شهرکرد اردبیل گرگان معتادان متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ خانم بختیار خلج مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این آئین گفت: این مرکز ۵۱مین خانه بهداشت افتتاح شده در یکسال اخیر و درمجموع ۵۲۳ امین مرکز در استان است که با هدف ارتقاء سطح فرهنگ، بهداشت و ایمنی جامعه کارگری راه اندازی شد.

دیگر خبرها

  • راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان