Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - عصر امروز دکتر سلیمانی ضمن دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از سامانه‌های این سازمان بازدید کرد.
در این نشست دکتر سلیمانی با اشاره به فراهم‌بودن زمینه همکاری‌های مشترک صنعت بیمه با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: بیمه شخص ثالث، بیمه ترانزیت‌ها و حمل نقل جاده‌ای از مهم‌ترین موضوعات مشترک صنعت بیمه و این سازمان به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: راننده‌محوری از مسائل مهم بیمه شخص ثالث است که طبق قانون جدید بیمه شخص ثالث، بیمه مرکزی موظف به فراهم‌نمودن زیرساخت‌های آن است که این مهم مستلزم همکاری با نهادهایی چون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که دارای سامانه‌های هوشمند رصد معابر و جاده‌ها هستند.
وی گفت: در حال حاضر از 25 میلیون خودرو موجود 23.5 میلیون خودرو تحت پوشش بیمه شخص ثالث هستند که متاسفانه آمار دقیقی از علت عدم بیمه این تعداد خودرو در دسترس نیست که علت اصلی آن نبود سامانه جامعی برای این منظور است.
رییس کل بیمه مرکزی در ادامه از ضریب خسارت 110 درصدی بیمه شخص ثالث خبر داد و گفت: صنعت بیمه سالانه حدودا 25 هزار میلیارد تومان خسارت بیمه شخص ثالث پرداخت می‌کند اما با توجه به وجهه مسئولیت اجتماعی صنعت بیمه و هدف آن که ارائه اطمینان و آرامش است، در تلاشیم آن بخش از خودروهایی که فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث هستند را نیز شناسایی کنیم.
وی با اشاره به بهره‌مندی این سازمان از سامانه‌های خوب رصد وسایل نقلیه افزود: ما آماده همکاری هستیم تا بتوانیم اطلاعات موجود را به اشتراک بگذاریم.
دکتر سلیمانی از اقدامات خوبی که با همکاری این سازمان در بحث بیمه حمل و نقل جاده‌ای و ترانزیت کالا صورت گرفته قدردانی کرد و گفت: بیمه مرکزی برای کنترل ورود و خروج ترانزیت‌ها در مرزهای کشور اقدامات خوبی انجام داده است تا بتواند بر عملکرد بیمه‌ای پایانه مرزی نظارت صورت گیرد و از صدور بیمه‌های تقلبی و به تبع آن از قاچاق کالا جلوگیری شود.
شایان ذکر است در این نشست مدیران ارشد بیمه مرکزی و سازمان راهداری نیز به ارائه اقدامات مشترک انجام شده پرداختند و مقرر شد کمیته مشترکی جهت بررسی و رفع مشکلات موجود نیز ایجاد شود.
اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیمه شخص ثالث بیمه مرکزی صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر

 روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی در اتاق جلسات ادره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با معتمدین معین ایثارگر این استان دیدار و گفتگو کرد. 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان نقش معتمدین معین ایثارگر را در ایجاد ارتباط دو سویه، انعکاس مشکلات ایثارگران در تمام زمینه‌ها و تسریع در رفع آن بسیار مهم دانست.

  میرحسینی در ادامه افزود: معتمدین معین ایثارگر از بَتن جامعه ایثارگران و از معتمدین و نخبگان ایثارگر انتخاب و معرفی می‌شوند، تا در راستای ارتباط با خانواده معظم شهدا، ارائه خدمات به ایشان، ارائه مشاوره و انتقال مسایل این عزیزان، بنیاد شهید و امور ایثارگران را در خدمت‌رسانی، تکریم و تجلیل از خاندان شهدا و ایثارگران یاری رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر