Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در این جلسه فرارسیدن میلاد باسعادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین (ع) را تبریک گفت و با اشاره به گزارش‌های ارائه شده از سوی روسای فرهنگستان‌های کشور از عملکرد آنان قدردانی کرد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به گزارش فرهنگستان علوم پزشکی در خصوص بیماری کرونا بر حمایت همه بخش‌ها از تصمیمات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای مقابله با شیوع این بیماری تأکید کرد و گفت: کرونا علاوه بر مسائل سلامت مردم پیامد‌های زیادی در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و به ویژه اجتماعی و زندگی انسان‌ها داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری با بیان اینکه فرهنگستان‌های کشور به تناسب ارتباط موضوع کرونا با زندگی مردم باید به مطالعه ابعاد و راهکار‌های مقابله با تبعات کرونا بپردازند.

وی تصریح کرد: یکی از بخش‌هایی که پس از شیوع بیماری کرونا آسیب فراوانی دید بخش هنر و زندگی هنرمندان بود؛ زیرا تمام رشته‌های هنری وقتی می‌توانند عرضه شوند که مردم حضور داشته باشند و وقتی به دلیل رعایت ضوابط بهداشتی، برگزاری تجمعات منتفی می‌شود، هنرمندان آسیب می‌بینند و حتی ممکن است برخی از رشته‌های هنری به دست فراموشی سپرده شوند.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به گزارش ارائه شده در خصوص عملکرد فرهنگستان ادب و زبان فارسی گفت: یکی از مطالبات اقوام ایرانی احیای زبان قومی آن‌ها است، باید در عین توجه به زبان فارسی به عنوان محور همبستگی کشور به مطالبات آن‌ها نیز پاسخ داده شود.

در این جلسه که وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم تحقیقات و فناروی و فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند؛ دستور کار هیئت امنای فرهنگستان‌ها در خصوص موضوع اداری، مالی، پشتیبانی و نیز گزارش حسابرسی صورت‌های مالی ارائه و به تصویب اعضا رسید.

همچنین مرندی، حداد عادل، داوری اردکانی و اسماعیلی به ترتیب گزارش اهم عملکرد و برنامه‌های پنج ساله فرهنگستان‌های علوم پزشکی، زبان و ادب فارسی، علوم و هنر را ارائه کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور شیوع ویروس کرونا فرهنگستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گروهی از پزشکان خیر و متخصص دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و چابهاربا حضور در شهر قصرقند به مدت سه روز خدمات پزشکی و داروی رایگان به بیماران این شهر ارائه کردند.
سرپرست این گروه خیری گفت این پزشکان در بخش‌های زنان و زایمان مامایی چشم پزشکی ارتوپدی و آزمایشگاهی به ارائه خدمات می‌پردازند.
خانم بیژن فرافزود:علاوه بر ویزیت رایگان بیماران یکصد میلیون تومان دارو و خمیر دندان و مسواک بصورت رایگان توسط خیران برای بیماران و مراجعه کنندگان قصرقندی تهیه شده است.
وی گفت مردم قصرقند از حضور این پزشکان خیر استقبال خوبی داشته اند و بیش از دو هزار نفر از بیماران این شهر در مدت سه روز بصورت رایگان ویزیت شدند.
گفتنی است شهرستان فاقد بیمارستان و پزشک متخصص می‌باشد.

دیگر خبرها

  • موسوی: اگر منطقه ناامن شود همه کشورهای آن آسیب می‌بینند
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • کسب چهار افتخار علمی بین‌المللی توسط عضو پیوسته فرهنگستان علوم
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • چهره‌های مشهور ادبیات که مست عشق پارسا پیروزفر را دیدند | میرجلال‌الدین کزازی: از آغاز تا انجام، شادمان و خشنود بودم...| تصاویر
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید