Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ رقابت‌های لیگ بوکس از روز دوشنبه با حضور ۱۰ تیم در ۲ گروه و به میزبانی اراک آغاز شده است.

امروز (چهارشنبه) در ادامه این مسابقات و در رقابت‌های گروه الف، تیم هیات بوکس کرمانشاه در یک مبارزه مهیج با حساب ۵ بر ۳ مقابل بیمه حکمت به برتری رسید.

در دیگر دیدار این گروه باران پل اراک با حساب ۵ بر ۳ بر خدمات خودرویی قبادی اردبیل چیره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه این دیدار با حساب ۴ بر ۳ به سود تیم باران پل در جریان بود، در آخرین مبارزه ایمان رمضان‌پور با برتری قاطع موفق شد تیمش را به پیروزی قطعی برساند.

 از رقابت‌های گروه ب، تیم پیشتازان اکو خراسان رضوی با نتیجه ۶ بر ۲ از سد واریان جهرم فارس گذشت تا نخستین پیروزی خود را دشت کند. محمد شوریان بوکسور باتجربه تیم پیشتازان اکو امروز با یک بوکس هجومی و رو به جلو پیروز شد و مورد تحسین همگان قرار گرفت تا به نوعی شکست مقابل احسان روزبهانی را به دست فراموشی بسپارد.

اما دو تیم قدرتمند پلیمر خلیج‌فارس و هیات بوکس خوزستان در فینال زودرس این رقابت‌ها رو در روی هم قرار گرفتند.

امید احمدی‌صفا و سجاد محمدپور دو پیروزی برای پلیمر کسب کردند اما دانیال شه‌بخش بوکسور المپیکی ایران در یک بازی سخت مقابل دمیتری آسانوف به برتری رسید تا حساب کار دو بر یک شود.مسلم مقصودی و احسان روزبهانی هم دیگر پیروزی‌های خوزستان را کسب کردند اما سیدشاهین موسوی، میثم قشلاقی و مجید جمشیدوند با بردهای خود باعث شدند تیم پلیمر با حساب پنج بر سه مقابل خوزستان به برتری برسد.

برچسب‌ها فدراسیون بوکس احسان روزبهانی محمد شوریان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بوکس احسان روزبهانی محمد شوریان فدراسیون بوکس احسان روزبهانی محمد شوریان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

کد خبر 6090279

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف