Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به ایجاد ۱۱ هزار شغل برای مددجویان در ۱۱ ماهه امسال، گفت: تا پایان سال‌جاری، میزان شغل‌های ایجاد شده برای مددجویان استان به ۱۲ هزار شغل می‌رسد.

محمد کلامی امروز ششم اسفندماه، در نشست خبری رئیس کمیته امداد کشور با اصحاب رسانه استان، اظهار کرد: امروز ۵۰۰۰ مددجوی کمیته به صورت خودکفا شده، از تحت پوشش کمیته امداد استان خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کمیته امداد استان در تحقق برنامه اشتغال نیز عملکرد خوبی داشته است، افزود: در سال‌جاری نیز سهمیه ایجاد اشتغالمان حدود ۹ هزار بود که در این رابطه بیش از سهمیه شغل ایجاد کرده‌ایم و تا پایان سال ۱۲ هزار شغل برای مددجویان ایجاد می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: تمامی طرح کاریابی و وام‌های اشتغال استان نیز با همکاری مسئولان و بانک‌های استان جذب شده است.

وی با بیان اینکه ساخت فضای بهداشتی مددجویی دیگر اقدامات این نهاد است که امروز توسط رییس کمیته امداد کشور افتتاح شد، گفت: نزدیک ۱۱۰۰ واحد سرویس حمام برای مددجویان احداث و تحویل داده شد و همچنین ۸۷۰ لوله کشی گاز مددجویان طی دو ماه انجام شد.

وی تجلیل از خیران استان را از دیگر محورهای سفر رئیس کمیته امداد کشور به تبریز عنوان کرد و افزود: در سال ۹۸ مجموع کمک‌های مردمی اعم از صدقات، زکوات و... برابر با ۱۸۷ میلیارد تومان بود که در ۱۱ ماهه سال‌جاری به ۲۹۷ میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، کلامی اضافه کرد: البته با برگزاری جشن نیکوکاری و دریافت کمک‌های ماه اسفند، مجموع این کمک‌های مردمی در سال‌جاری به ۳۱۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

وی در خاتمه تمدید حکم مدیرکلی کمیته امداد استان را از دیگر برنامه‌های رییس کمیته امداد کشور عنوان کرد و گفت: با تمدید این حکم، دور سوم مدیرکلی بنده به مدت دو سال دیگر شروع می‌شود.

در پایان این جلسه، از سامانه ۳۱۸۴ "راه ارتباطی مردم با کمیته امداد آذربایجان شرقی" رونمایی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آذربايجان شرقي اشتغالزايي کمیته امداد امام خمینی کمک به نیازمندان کمیته امداد استان کمیته امداد کشور آذربایجان شرقی برای مددجویان سال جاری هزار شغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی

محمود مصلح رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: مردم نوع دوست و خیران سال گذشته ۳۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان برای رفع مشکلات نیازمندان پرداختند که این میزان مشارکت ۱۰۱ درصد بیشتر از سال قبل از آن است.

وی افزود: از مجموع کمک‌های جمع آوری شده ۸ میلیارد و ۹۰۳ میلیون تومان در قالب زکات، ۴۶ میلیون تومان صدقه، ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام، ۳ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان نذر و قربانی و ۱۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان در قالب جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها، اطعام مهدوی، اطعام حسینی و سایر برنامه‌های مناسبتی و مشارکتی این نهاد بوده است. 

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: کمک‌های جمع آوری شده در حوزه‌هایی همچون معیشت، هزینه‌های درمانی، کمک به ازدواج جوانان، احداث و تعمیر مسکن مددجویان، تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و کمک به تهیه و تامین لوازم ضروری نیازمندان هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود