Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پالیتیکو در گزارش امروز (چهارشنبه) خود اعلام کرد مقام‌های ارشد حزب جمهوری‌خواه آمریکا با یک نامزد پیشنهادی «جو بایدن» رئیس‌جمهور این کشور، برای عضویت در پنتاگون مخالفت کردند.

بنابر اعلام این وبگاه خبری سه منبع آگاه در کنگره آمریکا که خواستند نامشان فاش نشود با «کولین کال» گزینه پیشنهادی بایدن برای معاونت پنتاگون در امور سیاسی این نهاد مخالفت کرده و ابراز نگرانی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج مقام آگاه دیگر نیز به این نشریه گفتند دلیل مخالفت این مقام‌های جمهوری‌خواه نقش او در توافق هسته‌ای برجام در سال ۲۰۱۵ بوده است.

منبع آگاه دیگری نیز در این باره گفته مخالفت جمهوری‌خواهان به‌دلیل مسائل سیاسی است و آن‌ها تمایل ندارند کال در این سمت باشد.

کال قرار است در تاریخ ۴ ماه مارس (۱۴ اسفند) در یک جلسه استماع تایید صلاحیت شود.

کال تاکنون واکنشی به این مخالفت نداشته، اما «جان کربی» سخنگوی پنتاگون، کال را، در صورت تایید، فردی استثنایی برای آینده این نهاد آمریکایی دانسته است.

کال در زمان حضور در کاخ سفید از مخالفان داعش بوده و با توافق هسته‌ای ایران نیز موافقت کرده است. همچنین ادعا می‌شود او از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ بر استقرار نظامیان آمریکایی در حاشیه خلیج‌فارس با هدف مقابله با ایران نظارت داشته است.

همچنین کال از موافقان روابط میان آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و در سال ۲۰۰۹ تلاش کرده است تا حمایت آمریکا برای سیستم دفاع موشکی «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی را به تایید برساند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حزب جمهوری خواه جو بایدن پنتاگون آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 

بریجت برینک، سفیر آمریکا در اوکراین اعلام کرد، ایالات متحده اوکراین را از حمله به خاک روسیه با سلاح‌های آمریکایی منع می‌کند.

او گفت: ما اجازه یا تسهیل استفاده از تسلیحات خود را در روسیه و خارج از خاک اوکراین نمی‌دهیم.»

برینک افزود که هدف کاخ سفید قبل از هر چیز کمک به اوکراین برای دفاع از خود و مهار فشار روسیه است.

سفیر آمریکا در حالی چنین اظهاراتی را بیان کرده است که به تازگی دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس گفته بود اوکراین اجازه دارد با تسلیحات انگلیسی به خاک روسیه حمله کند. این اظهارنظر یک هفته پس از آن صورت می‌گیرد که لندن بزرگترین بسته کمک نظامی خود را به اوکراین اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ویدیو/ درگیری جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به بهانه فلسطین
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق