Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان داراب، عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: قاتل که با زنده یاد عقیل نجفی دوست بود سال ۸۹ در روستای زین‌آباد این شهرستان در مراسم عروسی بر سر موضوعی با یکدیگر درگیر شدند و در این مشاجره، مرحوم نجفی به قتل رسید.

خسرو ستوده، با اشاره به اینکه قاتل و مقتول در زمان وقوع این حادثه هر ۲ آنها ۱۹ ساله بودند، افزود: پس از برگزاری دادگاه رسیدگی به این قتل، حکم قصاص قاتل صادر شد و خانواده قاتل پیگیر جلب رضایت خانواده مقتول برای گذشت از این قصاص بوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در نهایت پدر مقتول، در سال ۹۸ رضایت خود را از عدم قصاص قاتل فرزندش اعلام کرد اما مادر زنده یاد نجفی حاضر به انجام این کار نشد و در مهرماه ۹۹ پدر مقتول هم به رحمت ایزدی پیوست.

ستوده ادامه داد: در مدت یک سال اخیر نیز شورای حل اختلاف و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان داراب برای جلب رضایت مادر و خانواده مقتول پیگیرانه تلاش می‌کردند که سرانجام مادر شادروان نجفی نیز عصر امروز (ششم اسفندماه 99) به یمن میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) از قصاص قاتل فرزند خود چشم پوشی کرد.          

وی گفت: خانواده مرحوم عقیل نجفی، هدف از انجام این کار خداپسندانه را جلب رضای خداوند و تاسی از سخن گهربار مولی‌الموحدین امیرالمومنین علی (ع) که فرموده است" درعفو لذتی است که در انتقام نیست" عنوان کردند.

ستوده ادامه داد: یکی از برنامه‌های انجمن حمایت از زندانیان داراب، تلاش برای آزادی زندانیان است و این نهاد تا کنون برای تحقق این امر تلاش‌های زیادی انجام داده است.

در مراسم اعلام گذشت مادر شادروان عقیل نجفی از قصاص قاتل فرزندش، رییس دادگستری، دادستان داراب و همچنین اعضای انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان حضور داشتند.

شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها انجمن حمایت از خانواده زندانیان داراب سازمان زندان‌ها فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن حمایت از خانواده زندانیان داراب سازمان زندان ها انجمن حمایت از خانواده زندانیان داراب سازمان زندان ها فارس اخبار کنکور انجمن حمایت از زندانیان قصاص قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان از دستگیری مادری که فرزند خود را به قتل رسانده و آگهی مفقود شدنش را منتشر کرده بود، خبر داد.

سرهنگ‌ ‌حسین تُرکیان افزود: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر مفقود شدن دختر ۱۱ ساله‌اش، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی اصفهان آغاز و در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر طفل گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد.

کری‌خوانی مجازی به قتل انجامید | پسرم را از پشت سر با چاقو به قتل رساندو زندگی‌مان را نابود کرد

رییس پلیس آگاهی اصفهان افزود: وی در بازجویی و مواجهه با مدارک و دلایل کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه در خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چند ضربه چاقو به او کردم و سپس جنازه‌اش را آتش زدم و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، خبر مفقود سدنش را اعلام کردم.

سرهنگ ترکیان خاطرنشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر بچه خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام شدند و جسد سوخته شده طفل را کشف کردند. قاتل برای انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم، در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

در چند روز اخیر، خبر ناپدید شدن این دختربچه در شبکه‌های اجتماعی بصورت گسترده منتشر شده است.

کد خبر 847862 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم پلیس فتا قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون