Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع) جشن خودکفایی پنج هزار مددجوی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سیدمرتضی بختیاری» امروز در جشن خودکفایی پنج هزار مددجوی کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان این‌که نیازمندان ولی نعمتان ما هستند، اظهار داشت: شأن و فلسفه وجودی کمیته امداد خدمت توأم با کرامت به این خانواده‌هاست و در این زمینه اجازه نداریم منتی بر شخصی وارد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از ایجاد ۲۱۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان از ابتدای سال جاری خبر داد و تاکید کرد: کارهای بزرگی در حوزه اشتغال خانواده‌های تحت حمایت انجام شده و از مسئولان کمیته امداد آذربایجان‌شرقی به عنوان دستگاه برتر اشتغال در استان، قدردانی می‌کنم.
 
بختیاری با بیان اینکه استان آذربایجان‌شرقی بیشتر از سهم تعیین شده خود در حوزه اشتغال‌زایی فعالیت داشته است، خاطرنشان کرد: سال ۹۸ کمیته امداد آذربایجان‌ شرقی 9 هزار و 840 شغل ایجاد کرد که این رقم در ۱۰ ماهه امسال به ۱۱ هزار و ۱۰۰ شغل برای مددجویان رسیده است.
 
وی با اشاره به اینکه اشتغال، مسکن و ایجاد فرهنگ خودباوری سه رکن اساسی توانمندسازی در کمیته امداد است، گفت: ایجاد درآمد باثبات اصل اساسی در ایجاد اشتغال است که باید منجر به خودکفایی مددجویان شود.
 
همچنین محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی در سخنانی مشارکت مردم در امور خیریه به‌رغم مشکلات اقتصادی و چالش‌های ناشی از کرونا را یادآور شد و اظهار داشت: این تحول باعث ساختارشکنی‌های ارزشمندی شد که نتیجه آن در حماسه‌های غرورآفرین دفاع مقدس و پایداری و مقاومت مردم، قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم آگاهیم، خاطرنشان کرد: تحریم‌ها عامل اصلی مشکلات فعلی کشور هستند و باید همواره مسببان تحریم‌ها را لعن کرد.

پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشتازی تبریز و آذربایجان در کارهای خیر، گفت: ترویج کارهای خیر، یکی از ارزش‌های متعالی جامعه انقلابی ماست که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی ره کمیته امداد آذربایجان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل