Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن آذر افروز مدیر حوزه علمیه بقیه الله (عج) اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: رویداد ملی هسته‌های پیشرفت کشور به مدت ۶ روز انجام شد، باعث بالارفتن سطح توانمندی گروه در جهت رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی منطقه و سرعت در کار تبلیغی، فرهنگی، جهادی و خدمات اجتماعی در شهرستان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با همکاری یکی از گروه‌های جهادی به نام همپا اقدام به شناسایی گروه‌های توانمند در عرصه‌های مختلف کرده، که از میان ۳ هزار و ۴۰۰ گروه جهادی فعال در کشور،۸۰ گروه را انتخاب و به این اجلاسیه دعوت کرده است.

حجت الاسلام آذر افروز بیان داشت: در این اجلاس توانمندی‌های هر گروه از جهت‌های مختلف شامل کارجمعی و تشکیلاتی، استفاده از ظرفیت‌های پیرامونی، سرعت عمل در به دست آوردن راهکار‌های حل مسائل و استعدادیابی گروه‌ها به مدت یک هفته انجام شد که اعضای گروه جهادی بقیه الله اندیمشک با سایر گروه‌های دعوت شده به این دوره به رقابت پرداختند.

مدیر حوزه علمیه بقیه الله (عج) اندیمشک تصریح کرد: این دوره به مدت یک هفته در تهران از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) برگزار شده است که جدا از مسئله رقابت میان ۸۰ گروه برتر جهادی باعث بالا رفتن سطح عملکرد این گروه‌ها در جهت اقدامات موثر در شهر محل زندگی آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی رویداد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرپرست فرمانداری مهریز گفت:بر اثر بارش‌های اخیر و جاری شدن سیلاب نه منزل سطح شهر و مناطق روستایی دچار خسارت شدند.


احمد آخوندی افزود: خسارت وارده به منازل بالای پنجاه درصد بوده که بررسی و اقدام لازم صورت گرفته است.


فرمانده حوزه علی بن ابطالب (ع) مهریز گفت: گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان مهریزی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای خانه‌های درگیر سیل اقدامات موثری را انجام دادند.


دهقانیزاده افزود: در قالب سه گروه جهادی حدود سی نفر از بسیجیان و جهادگران چای کار بودند و کمک کردند.

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند