Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،احمد رضا دشت افکن رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان در نشست با معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری آبادان پس از تبریک ولادت با سعادت امام علی(ع) و روز پدر گفت: بستر سازی مناسب در جهت رشد شاخص ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی می تواند زمینه پیشرفت و توسعه همه جانبه شهر را فراهم سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تعامل دوسویه را موجب کاهش آسیب های اجتماعی دانست.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان در ادامه افزود: فعالیت کتابخانه های عمومی با توجه به شیوع بیماری کرونا، در فضای مجازی و با اجرای برنامه های متنوع و به صورت هدفمند انجام می شود.

علیرضا بازافت معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری آبادان نیز گفت: افزایش سرانه مطالعه باعث بالندگی جامعه می شود و نقش کتابخانه ها در این زمینه مهم است.

او اظهار داشت: شهرداری آبادان نیز با رویکردی فرهنگی از مشارکت شهروندان در ساختن شهری پویا و زیبا استقبال می کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری آبادان ، اجرای برنامه های فرهنگی مشترک و کودک محور، همراه با برگزاری مسابقات گوناگون و تولید تیزرهایی پیرامون ترویج فرهنگ شهر نشینی، با همکاری کتابخانه های عمومی را بسیار ارزشمند دانست.

همچنین در این نشست که کارشناسان فرهنگی شهرداری و کارشناسان کتابخانه های عمومی حضور داشتند، مقرر شد که دو طرف با تشکیل کار گروهی از نسبت به طراحی و برنامه های منسجم فرهنگی و اجرای آنها در آینده اقدام کنند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رویکرد فرهنگی ترویج فرهنگ کتابخوانی کتابخانه های عمومی شهرداری آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر گفت: برگزیدگان در سه بخش ملی، کیش و آزاد؛ معرفی خواهند شد.

سیدعلیرضا فاطیمان‌پور با اشاره به استقبال هنرمندان از جشنواره کیش بهشت خانواده‌ها، گفت: حمایت از هنرمندان بومی و توسعه رویداد‌های ملی و بین‌المللی حوزه خانواده در از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: سه موضوع خانواده و نشاط اجتماعی، حریم خانواده و احترام به قانون و خانواده و محیط زیست با هدف ارتقای فضای بومی، هویت دینی و ملی در نظر گرفته شد تا بتوانیم نقش موثری به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری منطقه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج