Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@04:26:47 GMT

بازگشت بارسلونا به جایگاه سوم جدول لالیگا

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۸۱۸۲

بازگشت بارسلونا به جایگاه سوم جدول لالیگا

بارسلونا با پیروزی برابر الچه در رتبه سوم جدول لالیگا قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، بارسلونا چهارشنبه در یک بازی معوقه از هفته اول لالیگا برابر الچه قرار گرفت و با سه گل مهمانش را شکست داد.

نخستین موقعیت برای الچه بود که آن را از دست دادند. در ادامه دروازه‌بان این تیم به خوبی ضربه ترینکائو را مهار کرد. تلاش های آبی اناری ها برای باز کردن دروازه مهمان بی نتیجه بود و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شروع نیمه دوم لیونل مسی با پاس زیبای مارتین برایت‌ویت گل نخست بازی را به ثمر رساند.

در ادامه تیم کاتالانی راحت تر به کار خود ادامه داد. در دقیقه ۶۸ دی یانگ از میانه میدان حرکت خود را شروع کرد و توانست در محوطه جریمه به مسی پاس بدهد، ستاره آرژانتینی با کنار زدن بازیکنان الچه توانست دبل کند. گل سوم بارسا را جوردی آلبا با پاس برایت‌ویت در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

آبی اناری ها با این پیروزی ۵۰ امتیازی شدند و در جایگاه سوم قرار گرفتند.

لینک کوتاه: asriran.com/003EyF

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد

روبرت لواندوفسکی مهاجم باتجربه لهستانی در بارسلونا ماندنی شد.

به گزارش‌ مشرق، روبرت لواندوفسکی در فصل ۲۰۲۲ یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمش بود و نقش مهمی در قهرمانی آبی‌اناری‌ها در لالیگا داشت. با این حال او در ابتدای این فصل عملکرد چندان خوبی نداشت و نتوانست درخشش فصل گذشته خود را تکرار کند.

لواندوفسکی با بهبود شرایط تیمی توانسته روند گل‌زنی خود را با پیراهن آبی‌اناری‌ها را از سر بگیرد و در چند هفته‌ اخیر، فرشته نجات تیمش شده است. این در حالی است که برخی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی بودند که این مهاجم لهستانی در انتهای فصل از جمع کاتالانی‌ها جدا می‌شود.

صبح امروز شنبه با اعلام رسانه‌های اسپانیایی، لواندوفسکی از شرایط خود در بارسلونا راضی است و قصد جدا شدن از این تیم را ندارد. ژاوی سرمربی بارسلونا و مدیران این باشگاه نیز خواهان همکاری با کاپیتان تیم ملی لهستان هستند و با این اوصاف او در جمع آبی اناری‌ها ماندگار است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • خلاصه بازی بارسلونا و خیرونا + فیلم
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • بارسلونا قهرمانی را تقدیم رئال مادرید کرد
  • خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا/ رئال مادرید قهرمان لالیگا شد + فیلم
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد