Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-05@23:57:12 GMT

در شب میلاد حضرت علی (ع) ۲۹۱ نفر آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۸۱۸۸

در شب میلاد حضرت علی (ع) ۲۹۱ نفر آزاد شدند

مدیر کل زندان‌های استان تهران با تبریک به مناسبت میلاد فرخنده امیرالمومنین حضرت علی (ع) گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، تعداد ۲۹۱ نفر از زندانیان نیازمند آزاد شده، به کانون خانواده بازگشتند.





سیدحشمت اله حیات الغیب که در جمع نیکوکاران همکار با مرکز مراقبت بعد از خروج استان تهران سخنرانی می‌کرد، اظهار داشت: با کمک شما خیرین و مساعدت دستگاه قضایی و تلاش شبانه روی مددکاران زندان ها، همزمان با ایام خجسته اعیاد رجبیه و میلاد امیرالمومنین، ۲۹۱ نفر با پرداخت بدهی و جلب رضایت شکات یا تأسیسات حقوقی آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل زندان‌های استان تهران ضمن اعلام این خبر افزود: بحمدالله علیرغم شرایط اقتصادی ناشی از بیماری کرونا در جهان و کشورمان، نیکوکاران مانند همیشه در میدان ایثار و فداکاری حضور دارند و با بخشیدن بخش از مال و دارایی خود، بدهی افراد درمانده را پرداخت می‌کنند.
در این جلسه که علی اسمعیلی معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران نیز حضور داشت، سیدحشمت اله حیات الغیب گفت: این روحیه به پیروی از سیره علوی و دستگیری از درماندگان با قوت مضاعفی در جامعه دنبال می‌شود و می‌توان با قاطعیت گفت: در حال حاضر هیچ زندانی نیازمند بدهکار با بدهی کمتر از پنجاه میلیون تومان در استان تهران نداریم که فقط به دلیل این بدهی تحمل حبس نماید.
وی تأکید کرد: از مجموع ۲۹۱ نفر که همزمان با میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز مددکار آزاد شدند، ۵۰ نفر توسط خیرین و نیکوکاران و بقیه با پیگیری مددکاران و اعطای مرخصی پایان حبس توسط قضات دادسرا‌ها و محاکم آزاد گردیدند. از سوی دیگر ۲۰۳ نفر نیز به مرخصی بین ایام حبس اعزام شدند.
این مقام ارشد زندان‌های استان تهران ادامه داد: طی مدت حبس، انجمن حمایت از خانواده زندانیان و بعد از آزادی زندانیان نیز مرکز مراقبت بعد از خروج امر حمایت‌های معیشتی و شغلی آنان را با کمک‌های شما خیرین بر عهده دارد. علاوه بر این مشاوره‌های حقوقی، تحصیلی، خانوادگی و روانشناسی صورت می‌گیرد تا از ارتکاب مجدد جرم و بازگشت به چرخه جرم پیشگیری شود.
مدیر کل زندان‌های استان تهران با تقدیر از کمک‌های مومنانه نیکوکاران تصریح نمود: یقین بدانیم این کمک‌ها نزد خداوند متعال بدون اجر و پاداش نخواهد بود، شاید هر چند کم، ولی با هدیه لبخند به فرزند آن زندانی نیازمند، گره گشای مشکل بزرگی از زندگیمان باشد.
بنا به این خبر، نیکوکاران استان تهران با حضور گسترده در عرصه‌های نیکی و ایثار، ۵۰ نفر را در شب میلاد امیرالمومنین و روز مددکار آزاد کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زندان امور زندانها خیرین زندان های استان تهران ۲۹۱ نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول

تیم فوتبال آدانا دمیراسپور با حضور میلاد محمدی بازی خارج از خانه در سوپرلیگ ترکیه را با پیروزی به پایان رساند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته سی‌وپنجم سوپرلیگ فوتبال ترکیه عصر امروز (جمعه) تیم آدانا دمیراسپور که میلاد محمدی را در ترکیب اصلی‌اش داشت، پیروزی یک بر صفر را در خانه استانبول اسپور به دست آورد.

محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه

گل 3 امتیازی آدانا دمیراسپور را یوسف باراسی در دقیقه 10 به ثمر رساند.

تیم آدانا دمیراسپور با کسب این پیروزی خارج از خانه 44 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول 20 تیمی سوپرلیگ ترکیه باقی ماند.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • کشف بقایای مهمانخانه ۳۵۰۰ساله
  • (عکس) تصاویری خاص و متفاوت از میلاد کی‌مرام سوژه رسانه‌ها شد
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها(فیلم)