Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد که عنوان جبهه اصلاح‌طلبان ایران مربوط به نهاد اجماع‌ساز اصلاح طلبان نیست.

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، امروز احمد شریف دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران (هدا) و عضو حقوقی نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان از احتمال تغییر عنوان جبهه اصلاح‌طلبان ایران به‌عنوان تشکیلات انتخاباتی جدید اصلاح‌طلبان خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان با اشاره به عنوان این نهاد گفته بود که کمیسیون ماده ۱۰ احزاب به دلیل ثبت جبهه اصلاح‌طلبان ایران در سال ۹۶، با این عنوان برای نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان مخالفت کرده است و در صورت اثبات این موضوع از سوی کمیسیون ماده ۱۰ احزاب عنوانی مشابه عنوان فعلی (جبهه اصلاح‌طلبان ایران) را جایگزین می‌کنیم.

آذر منصوری سخنگوی نهاد اجماع‌ساز اصلاح طلبان نیز طی اطلاعیه‌ای فوری در کانال شخصی خود نوشته است که نام جهبه اصلاح‌طلبان ایران مربوط به نهاد اجماع‌ساز اصلاح طلبان نیست.

متن این اطلاعیه آذر منصوری به شرح زیر است:

«خبرنگاران محترم و رسانه‌ها توجه فرمایند که نمام اصلاح‌طلبان ایران مربوط به نهاد اجماع‌ساز اصلاح طلبان نیست و نام جدید پس از اعلام وصول به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب اعلام خواهد شد.

تا آن موقع از عنوان موقت نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان برای انعکاس اخبار این جبهه استفاده خواهد شد».

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان آذر منصوری احزاب سیاسی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان جبهه اصلاح طلبان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو پارلمان اروپا: این نهاد ننگ بشریت است

نماینده ایرلند در پارلمان اروپا با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی اولین طرفی بود که به منافع ایران حمله کرد، گفت اتحادیه اروپا در جنایات منطقه هم‌دست بوده و لکه ننگی است بر دامن بشریت.

به گزارش ایسنا، «میک والاس» عضو پارلمان اروپا در بروکسل گفت: «این نهاد (اتحادیه اروپا) نمی‌تواند درباره اینکه چه کسی برای اولین‌بار به دیگری حمله کرد، حقیقت را بیان کند. این اسرائیل بود که در ابتدا به (کنسولگری) ایران حمله کرد؛ اما این نهاد یک جهان‌بینی استعماری دارد.»

او ادامه داد: «چطور از مردم خاورمیانه تا این حد متنفر شدید که سعی دارید آن‌ها را خارج از قلمرو قوانین بین‌المللی محسوب کنید؟ کشورهای اتحادیه اروپا در ۵ سال گذشته از طریق فروش تسلیحات و مداخله نظامی مستقیم، در جنگ یمن با ۴۰۰ هزار کشته، در نسل‌کشی غزه با ۱۰۰ هزار کشته و مجروح و همچنین در تحریم علیه سوریه و ایران که هر سال موجب ده‌ها هزار مرگ قابل‌پیشگیری می‌شود، همدست بوده‌اند.»

این سیاستمدار که از سال ۲۰۱۹ یکی از نمایندگان ایرلند در پارلمان اروپاست، گفت: «ما در اینجا بحث‌های بی‌پایانی درباره حقوق بشر داریم، اما این افرادی که شما با رای خود درهم شکسته‌اید، از حقوق بشر محروم هستند. وانمود می‌کنید که اتحادیه اروپا نهادی متمدن است. با کت‌وشلوار اینجا می‌نشینید و با آرای خود افراد را به مرگ محکوم می‌کنید. شما آشکارا دروغ می‌گوید تا اقدامات خود را توجیه کنید.»

والاس این استاندارد دوگانه اعضای اتحادیه اروپا را مصداق «ابتذال شر» دانست و گفت: «این نهاد لکه ننگی است بر دامن بشریت.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • عضو پارلمان اروپا: این نهاد ننگ بشریت است
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!