Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@06:37:36 GMT

گلادباخ ۰-۲ سیتی؛ برد بی‌زحمت سیتیزن‌ها

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۸۵۱۸

گلادباخ ۰-۲ سیتی؛ برد بی‌زحمت سیتیزن‌ها

منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل مونشن گلادباخ به پیروزی ۲-۰ رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم های منچسترسیتی و مونشن گلادباخ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پوشکاش آرنا و در شرایطی آغاز شد که سیتیزن ها با 5 تغییر نسبت به بازی با آرسنال وارد زمین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاپورته، واکر، رودریگو، فودن و ژسوس بازیکنانی بود که گواردیولا در دیدار با آرسنال از آن ها استفاده نکرد و امروز به زمین فرستاد تا با ترکیبی متفاوت به استقبال این بازی حساس برود.

این مسابقه باتوجه به قوانین سفت و سخت کرونایی کشور آلمان به مجارستان منتقل شد چرا که بازیکنان منچسترسیتی پس از مسافرت به آلمان باید 14 روز در قرنطینه می‌ماندند.

مونشن گلادباخ در حالی وارد زمین شد که در 3 بازی پیشین خود دو باخت و یک مساوی به ثبت رسانده بود. شاگردان مارکو روزه با شیوه ای تدافعی وارد زمین شدند اما تنها 29 دقیقه موفق به مقاومت شدند و سرانجام روی توپ ارسالی ژائو کانسلو، برناردو سیلوا مهاجم پرتغالی منچسترسیتی با ضربه سری تماشایی دروازه را گشود تا بازی یک بر صفر شود.

پس از گل حریف آلمانی برای دقایقی موفق به کنترل بازی شد اما آن ها از رسیدن به دروازه حریف ناکام بودند و حتی یک موقعیت گل نیز خلق نکردند. منچسترسیتی دو بار توسط واکر و استرلینگ به نزدیکی محوطه جریمه گلادباخ رسید اما آن ها نیز موقعیت چندانی به دست نیاوردند تا نیمه نخست با نتیجه 1-0 به اتمام برسد.

در آغاز نیمه دوم، مونشن گلادباخ دوباره موفق به کنترل بازی شد اما آن ها امکان انتقال صحیح توپ از خط دفاعی و میانی به مهاجمان خود را نداشتند. با این حال در دقیقه 60 دنیس زکریا در زمین تیم منچسترسیتی توپ را به چنگ خود درآورد و با پاس عمقی مهاجم گلادباخ را راه انداخت اما خروج به موقع ادرسون مانع از ایجاد موقعیت تک به تک شد. 

اولین و تنها فرصت خطرناک حریف سرسخت آلمانی در دقیقه 62 رقم خورد. جایی که ارسال دنیس زکریا از سمت راست با ضربه عقرب آلاسانه پلئا مهاجم فرانسوی همراه شد اما او بدشانس بود و ضربه اش با فاصله اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. نکته جالب این که وی بلافاصله پس از این ضربه تعویض شد.

باوجود نمایش قابل قبول و سازماندهی دفاعی خوب گلادباخ، این منچسترسیتی بود که دوباره موفق به گلزنی شد. در دقیقه 65 حرکت استرلینگ از سمت چپ با پاس این بازیکن به رودریگو همراه شد. او دوباره توپ را به سمت راست فرستاد و این بار برناردو سیلوا با سر ژسوس را در موقعیت گلزنی قرار داد و این مهاجم برزیلی گل دوم را وارد دروازه زومر کرد تا مقاومت تیم مارکو روزه دوباره بشکند.

در دقیقه 69 رحیم استرلینگ ستاره تیم منچسترسیتی جای خود را به ریاض محرز داد و از این لحظه، بازوبند کاپیتانی نیز در اختیار گوندوغان قرار گرفت. در ادامه بریل امبولو مهاجم سوییسی و سرشناس مونشن گلادباخ هم وارد زمین شد اما او نیز در باز کردن دروازه تیم پپ گواردیولا ناکام بود.

چند دقیقه مانده به پایان بازی فودن یک موقعیت گل به دست آورد اما شوت سرضرب او از بالای دروازه به بیرون رفت و آن ها نتوانستند گل سوم را بزنند.

گلادباخی ها همچنین در یک صحنه معتقد به خطای پنالتی بودند. در دقیقه 82 هوفمن با فران تورس برخوردی داشت که منجر به مصدومیت و تعویض این بازیکن شد اما آرتو دیاز داور پرتغالی این مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت که این موضوع با اعتراض مارکو روزه همراه شد.

در نهایت این مسابقه با پیروزی دو گله شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید تا گلادباخ برای بازی برگشت و جبران نتیجه کار دشواری داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا فوتبال منچسترسیتی مونشن گلادباخ مونشن گلادباخ وارد زمین شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۸۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏

به گزارش "ورزش سه"، از چند هفته قبل که مشخص بود کورس ‏قهرمانی در لیگ برتر امسال سه تیمی است، همه نگاه‌ها به تاتنهام ‏دوخته شده بود؛ چرا که در پنج یا شش بازی آخر سه مدعی، آرسنال، ‏منچسترسیتی و لیورپول، مهم‌ترین رقیب مدعیان و تیمی که به نظر ‏می‌رسید می‌تواند از آنها امتیاز بگیرد تاتنهام بود.

امروز تاتنهام در خانه‌اش میزبان آرسنال است. خیلی‌ها انتظار داشتند ‏تاتنهام با توجه به اینکه جدالش با آرسنال یک دربی تاریخی است ‏بتواند موی دماغ آرتتا شود و حتی جام را از توپچی‌ها بگیرد. ‏

در شروع مسابقه و در دقیقه 15 تاتنهامی‌ها به گل به خودی هویبرگ ‏عقب افتادند، ولی بلافاصله نشان دادند که نمی‌خواهند تسلیم ‏بشوند. تاتنهام چند دقیقه بعد تیر دروازه آرسنال را به لرزه درآورد و ‏یک بار هم دروازه را باز کرد که گلش آفساید اعلام شده و مردود شد. ‏

ظاهرا روحیه تاتنهامی‌ها بعد از این دو فرصتی که از دست رفت ته ‏کشید. چرا که در فاصله یازده دقیقه شاهد دو بار باز شدن دروازه این ‏تیم مقابل توپچی‌ها بودیم. ‏

در دقیقه 27 تاتنهام در حال هجوم بود. وقتی کولوشفسکی در ‏محوطه جریمه آرسنال به شکلی مشکوک به زمین افتاد، خیلی‌ها ‏انتظار داشتند داور پنالتی اعلام کند یا دست‌کم این موقعیت را به ‏وی‌ای‌آر بفرستد، اما چنین اتفاقی نیفتاد و حتی خود تاتنهامی‌ها هم ‏اعتراض چندانی نداشتند. ‏

ساکا در نقش شروع‌کننده حمله توپ را برای هاورتز فرستاد و خودش ‏حرکت سریع به سمت دروازه تاتنهام را استارت زد. درحالی‌که ساکا ‏طول زمین را دویده و خودش را به نزدیک محوطه جریمه اسپرز ‏رسانده بود پاس بلند هاورتز را دریافت کرده، با تو سر توپ مدافع ‏مستقیمش را محو کرد و با ضربه‌ای فنی و دقیق به گل رسید. ‏

یازده دقیقه بعد هاورتز نامش را به عنوان زننده گل ثبت کرد. ‏توپچی‌ها برای دومین بار روی کرنر به گل رسیدند. دکلان رایس توپ را ‏از سمت چپ به دهانه دروازه فرستاد و هاورتز بلندتر از فن‌‌دن‌فن که ‏تنها چند سانتی‌متر پریده بود، دروازه ویکاریو را باز کرد که به شکلی ‏عجیب خروج نکرده و درون دروازه‌اش مانده بود. آرسنالی‌ها در نیمه ‏اول خیالشان را از بابت بازی سخت با تاتنهام راحت کردند و احتمالا ‏نیمه دوم برای حفظ این نتیجه وارد زمین خواهند شد. ‏

دیگر خبرها

  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست