Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@13:11:09 GMT

مسی هواپیمای شخصی خود را به رئیس جمهور اجاره داد +عکس

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۸۵۲۷

مسی هواپیمای شخصی خود را به رئیس جمهور اجاره داد +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان : لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا راه جدیدی را برای کسب درآمد پیدا کرده و مبلغ خوبی هم از این شغل جدید  به دست آورده است.

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا هواپیمای شخصی خود را به مدت ۴ روز به رئیس جمهور آرژانتین «آندرس مانوئل لوپز اوبرادور»، برای سفر به کشور مکزیک اجاره داده و  برای این ۴ روز مبلغ ۱۶۰ هزار یورو از رئیس جمهور کشور خود گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه‌های گذشته بود که درآمد عجیب لیونل مسی  از طریق رسانه‌ها مطرح شده بود و این درآمد جدید برای او جای تعجب بسیاری دارد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: لیونل مسی رئیس جمهور آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا پس از پایان لالیگا به دنبال یک بازی دوستانه برای درآمدزایی بود و امروز اعلام شد که در سئول بازی خواهد کرد. 

این بازی بین 27 می و 1 ژوئن (هفتم تا یازدهم خرداد) برگزار می‌شود. مقطعی که تیم‌های حاضر در یورو 2024 تمرینات آماده‌سازی خود را شروع خواهند کرد.

به این ترتیب بارسا توانست قرارداد یک بازی دوستانه برای کسب درآمد را با موفقیت ببندد. در پایان نیم فصل اول نیز بارسا راهی آمریکا شد تا برابر یک تیم مکزیکی قرار بگیرد و هدف چیزی جز کسب درآمد نبود.
بارسا پیش از این در آسیا برابر ویسل کوبه ژاپن نیز به میدان رفته بود و حالا بار دیگر به شرق دور خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • زیر پوست بازار «رحم اجاره‌ای» در ایران
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​