Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، توئیتر امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۲۳۸ حساب تحت مدیریت ایرانی‌ها را به دلیل نقض سیاست‌های مختلف خود حذف کرده است. توئیتر ضمن اعلام اینکه حساب‌های متصل به ایران را حذف کرده است ، اعلام کرد حساب‌هایی که مشکوک به نقض سیاست‌های این شرکت باشند را هم حذف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت همچنین اضافه کرد که این کمپین حذف اکانت‌ها ، شامل ۳۷۳ حساب پیوند داده شده به روسیه، ارمنستان و ایران بود ، چون آن‌ها سیاست‌های توئیتر را نقض کرده بودند. طبق اعلام منابع آگاه در میان حساب‌های حذف شده ، ۳۵ حساب نیز به ارمنستان پیوند خورده است ، زیرا هدف آن‌ها آذربایجان بوده است.

کمپین توئیتر برای حذف ۱۰۰ حساب مرتبط با روسیه

همچنین توئیتر گفت که ۱۰۰ حساب مرتبط به روسیه را به دلیل ایجاد مباحثی که اعتماد به ناتو را تضعیف می‌کند و ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا را هدف قرار می‌دهد را حذف کرده است.

یک خبرگزاری روسی به نقل از ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت که مسکو قصد دارد دلایل انسداد حساب‌های توئیتر را بررسی کند. شایان ذکر است که در اکتبر سال گذشته ، توئیتر ۱۳۰ حساب که متهم به بر هم زدن بحث‌های عمومی در اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بودند را حذف کرده بود.

البته توئیتر سابقه زیادی در انسداد حساب های کاربری دارد. چندی قبل رهبر اپوزیسیون روسیه از توئیتر به خاطر مسدود کردن دائمی حساب کاربری رئیس جمهور قبلی آمریکا (ترامپ) در پی حمله به کنگره انتقاد کرد.  الکسی ناوالنی ، رهبر اپوزیسیون روسیه در توییتی گفته بود "به نظر من این اقدام (حذف حساب کاربری) یک سانسور بی‌سابقه است."

بیشتر بخوانید:

افزایش مقطعی کاربران توئیتر پس از بستن حساب ترامپ

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی سیاست خارجی شرکت توئیتر حذف کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، گزارش‌های این نهاد نظارتی نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست از سال ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۰ صرفاً نسبت به ارزش گذاری ۲۰ منطقه از ۳۰۹ منطقه تحت مدیریت خود و از سال ۱۴۰۰ به بعد نسبت به ارزش گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم ۵ استان کشور (کردستان، قزوین، خراسان جنوبی، لرستان و کرمان) اقدام نموده است.

این در حالی است که این سازمان مکلف بوده ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوطه را محاسبه و در حساب‌های ملی لحاظ نماید.

در ماده ۱۹۲ قانون برنامه پنجم، دولت (سازمان حفاظت محیط زیست) مکلف شده بود ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوط را در حساب‌های ملی محاسبه و لحاظ کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم/ نگاهی به فیلم مست عشق
  • مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه
  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • واعظی: روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده